تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

اجرای طرح زوج و فرد از ۱۰ اسفند در هسته مرکزی و مبادی ورودی شهر کرج + نقشه

  • کد خبر : 24640
  • 04 اسفند 1392 - 1:14
اجرای طرح زوج و فرد از ۱۰ اسفند در هسته مرکزی و مبادی ورودی شهر کرج + نقشه

سرپرست معاون امور عمرانی استانداری البرز از اجرای طرح زوج و فرد خودروها در هسته مرکزی شهر کرج خبر داد.

به گزارش کمال مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، مجید سریزدی با بیان این مطلب در جلسه شورای ترافیک استان با اعلام این خبر گفت: طرح زوج و فرد خودروها از ۱۰ اسفندماه سال جاری تا پایان سال ۹۲ غیر از روزهای جمعه ها در مبادی ورودی شهر خبرداد.

وی افزود: این طرح در تاریخ مذکور  از ساعت ۱۴ بعد از ظهر تا  ۲۰ عصر اجرایی می شود.

اعلام مسیرهای پیش بینی شده اجرای طرح زوج و فرد در شهر کرج

معاون استاندار در ادامه با بیان اینکه اجرای طرح زوج و فرد خودروها طبق نقشه مورد توافق در هسته مرکزی شهر انجام می شود؛ مسیرهای پیش بینی شده طرح زوج و فرد خودروها را بدین شرح اعلام کرد:

بلوار بسیج ، کاج، مطهری، جمهوری، چهارصد دستگاه، بلال، شورا.

اطلاع رسانی طرح جامع خواهد بود

وی در خصوص نحوه اطلاع رسانی از اجرای طرح زوج و فرد در کرج نیز عنوان کرد: محدوده اجرای طرح و اطلاعات مرتبط با این مهم علاوه بر نصب تابلو ، بنر ، توزیع بروشور از طریق طریق رسانه های عمومی و تلویزیون شهری  اطلاع رسانی می شود.

این مسئول، هدف از اجرای طرح زوج و فرد را کاهش مشکلات و معضلات ترافیکی به ویژه در هسته مرکزی شهر کرج در روزهای پایانی سال ذکر کرد و افزود:  کنترل تبعات ناشی از معضل ترافیک از مهمترین برنامه ها و سیاست های مسئولان استانی است که به تبع اهمیت این موضوع، نسبت به برنامه ریزی های متعدد در بخش های مختلف و مرتبط با موضوع ترافیک و تسهیل آن در شورای ترافیک اقدام می شود.

سریزدی تصریح کرد:  مقرر است در مدت زمان اجرای طرح زوج و فرد، ایستگاه های موقت تاکسیرانی و اتوبوسرانی در  مبادی ورودی شهر جهت آسایش ساکنین  مستقر شود.

وی فراهم آوردن زمینه های مساعد و تمهیدات جدید مبنی بر کاهش معضلات ترافیکی در کرج را مهم ارزیابی کرد و افزود: سیاست کلی در ارائه پیشنهاد اجرای طرح زوج و فرد، فراهم آوردن تمهیدات جدید با هدف کاهش حجم ترافیکی در هسته مرکزی شهر است که علاوه بر اجرای طرح زوج و فرد، طرح هایی همچون؛ توقف مطلقاً ممنوع، نصب دوربین کنترل ترافیک، پارک های حاشیه ای و… نیز باید انجام شود.

 

نقشه هوایی محدود زوج و فردکرج  (توجه: محدوده ی رنگی در نقشه، محدوده ی زوج و فرد می باشد)

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=24640

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x