تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
2

تولیدات بانوان سرپرست خانوار با برندهای برتر کشور رقابت می‌کنند

  • کد خبر : 24550
  • 03 اسفند 1392 - 11:40
تولیدات بانوان سرپرست خانوار با برندهای برتر کشور رقابت می‌کنند

مدیرکل اموربانوان شهرداری تهران گفت: نمایشگاه زنان و تولید ملی هر دوره رونق و شور بیشتری نسبت به دوره قبل دارد و در این دوره شاهد رقابت تنگاتنگ بانوان سرپرست خانوار با برندهای برتر کشور هستیم.

نرگس معدنی‌پور در تشریح این خبر ، با اشاره به بالا رفتن کیفیت محصولات تولیدی بانوان سرپرست خانوار اذعان داشت: در هر دوره از این جشنواره برندهای برتر کشور به نمایشگاه دعوت می‌شوند تا بازدیدکنندگان فرصت مقایسه کالاهای تولیدی مراکز کوثر شهرداری و بانوان سرپرست خانوار را با بهترین‌ها داشته باشند.

معدنی‌پور در ادامه افزود: بانوانی که شاید روزی احساس می‌کردند کاری از دستشان بر نمی‌آید و فقط خانه‌دار هستند، امروز صاحب توانمندی‌های بزرگی شده‌اند که می‌توانند با برندهای برتر مقایسه کنند و گاهی رقیبی برای برندهای داخلی قوی و توانمند هستند.

مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران توانمندشدن بانوان سرپرست خانوار را مهمترین دستاورد این مجموعه دانست و تصریح کرد: بانوان سرپرست خانوار به دنبال گذراندن دوره‌های آموزشی، امروز به‌عنوان افرادی توانمند در چرخه اقتصاد مطرح هستند و همین که احساس توانمندی می‌کنند، برای ما مهم است.

وی با بیان این‌که ماهیت حمایت و کمک به بانوان سرپرست خانوار، ماهیتی مقدس و قابل ستایش است، اذعان داشت: اصل و محور کار، یعنی حمایت از بانوان سرپرست خانوار کاری پسندیده است و نیاز به حمایت بیشتر دارد تا رشد پیدا کند. در این راستا شهرداری تهران به دنبال این است که چرخه‌ای را از آموزش تا فروش ایجاد کند، لذا کامل شدن این چرخه بسیار مهم است.

معدنی‌پور با بیان اینکه کامل شدن چرخه آموزش تا فروش، می‌تواند اهداف ستاد توانمندسازی را محقق کند، افزود: آموزش مهارت‌های شغلی به بانوان سرپرست خانوار و ایجاد بسترهای تولید و در نهایت فروش، باعث می‌شود که ستاد توانمندسازی بانوان به اهداف خود دست پیدا کنند. در این راستا علاوه بر کلاس‌های آموزشی و همکاری با صاحبان مشاغل، بازارچه‌ها و نمایشگاه‌های دائمی و فصلی برای فروش محصولات تدارک دیده شده که این نمایشگاه نیز در این قالب قرار دارد.

به گفته این مدیر شهری، طرح ستاد توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار به شهرداری‌های کلانشهرها نیز معرفی شده و در صورتی که تمایل به اجرای این طرح داشته باشند، می‌توانند از پروژه‌های ما بازدید کرده و طرح‌ها را نیز در اختیار بگیرند. چرا که هدف شهرداری تهران، ترویج حمایت از بانوان سرپرست خانوار در سطح کشور است.

معدنی‌پور با بیان این‌که شهرداری تهران به دنبال انتقال تجربیات موفق خود به سراسر کشور است، افزود: بانوان به واسطه ویژگی‌ها و دقت و خلاقیت و نوآوری در عرصه ایده و طراحی می‌توانند بسیار موثر باشند. در صورتی که بانوان نیز بتوانند در عرصه اقتصاد و تولید وارد شوند، کشور با تمام پتانسیل خود می‌تواند پله‌های موفقیت را بالا رود.

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=24550

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x