تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

۱۰ گام آسان برای لاغر شدن در روزهای باقیمانده تا نوروز

  • کد خبر : 24284
  • 01 اسفند 1392 - 11:21
۱۰ گام آسان برای لاغر شدن در روزهای باقیمانده تا نوروز

بررسی ها نشان می دهند، اگر اهل خوردن تنقلات آدامس، چیپس و پفک هستید تمامی آنها را در این ۱ ماه باقی مانده کنار بگذارید و میان وعده های خود را با “بیسکویت های سبوس دار” و میوه و سبزیجات پر کنید.

گروه بهداشت و درمان «کمال مهر» ؛ لاغرشدن های سریع و در کمترین بازه زمانی علاوه بر فشارهای زیادی که به بدن می آورند باعث ریزش مو و طاسی نیز می شوند اما یافته های جدید دانشمندان نشان می دهد لاغر شدن سریع نیز اگر از روی اصول و قواعد خاصی باشد می توانند نتیجه خوبی به همراه داشته باشد.

با نزدیک شدن به عید مراجعه خانم ها به باشگاه های ورزشی و کلینیک های چاقی و لاغری زیادی می شود اما در کنار  تمام این هزینه ها اگر از رژیم غذایی صحیحی پیروی نکنید هرگز نمی توان به تناسب اندام دلخواه دست یافت.

بررسی ها نشان می دهند، اگر اهل خوردن تنقلات آدامس، چیپس و پفک هستید تمامی آنها را در این ۱ ماه باقی مانده کنار بگذارید و میان وعده های  خود را با “بیسکویت های سبوس دار” و میوه و سبزیجات پر کنید.

در وعده صبحانه به جای قند و شکر از قندهای مصنوعی استفاده کنید و خوردن یک عدد سیب در وعده صبحانه  به شما کمک میکند تا چربی بیشتری بسوزانید مایعات مصرفی خود را افزایش دهید و برنج خود را محدود کنید و اگر احساس گرسنگی در طول روز کردید باید میوه و سبزیجات بخورید  حذف نان و برنج نقش و سهم زیادی در لاغری شما در کوتاه ترین زمان  ممکن می تواند داشته باشد ورزش و” پیاده روی روزانه” هر چند بسیار کم می تواند باعث کاهش تجمیع چربی در بدن شما شود و پوست شما را شاداب و شفاف می کند.

زنجبیل، فلفل، قرص چای سبز و چای سبز “مکمل های رژیمی” در کنار رژیمی صحیح شما را به آرزویتان نزدیک می کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=24284

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x