تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

محدودیت‌های ترافیکی این هفته در جاده‌ چالوس از زبان رئیس پلیس راه استان البرز

  • کد خبر : 24242
  • 01 اسفند 1392 - 10:08
محدودیت‌های ترافیکی این هفته در جاده‌ چالوس از زبان رئیس پلیس راه استان البرز

رئیس پلیس راه استان البرز از محدودیت‌های ترافیکی این هفته در جاده‌ چالوس خبر داد.

گروه استانی «کمال مهر» ؛ رضا اکبری اظهار داشت: با توجه به اینکه در فصل زمستان به سر می‌بریم، اکثر مناطق و جاده‌های واقع در ارتفاعات و کوهستان‌های کشور دارای شرایط آب و هوایی مناسبی برای سفر نیستند.

وی تصریح کرد: بنابراین توصیه و تاکید پلیس این است که در این شرایط از انجام سفرهای غیر ضروری پرهیز شده و در صورت نیاز با خودروهایی سفر کنند که از ایمنی لازم و همچنین تجهیزات زمستانی برخوردار باشند.

رئیس پلیس راه استان البرز تاکید کرد: مردم باید از سفر با خودروهایی که فاقد ایمنی و همچنین وسائل گرمایشی و زنجیر چرخ هستند، به طور جدی بپرهیزند.

اکبری در بخش دیگری از سخنان خود به شرایط جاده‌های استان البرز اشاره کرد و گفت: هم اکنون تمام محورهای این استان باز است و با تلاش ماموران پلیس راه و نهادهای دیگر تردد در این محورها انجام می‌شود.

وی در پاسخ مبنی بر اینکه آیا این هفته نیز شاهد محدودیت‌های ترددی برای خودروها در جاده چالوس خواهیم بود، گفت: با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال حجم مسافرت‌های برون‌ شهری مردم بیشتر می‌شود، این هفته نیز پلیس راه تصمیم گرفت برای تسهیل در تردد خودروها و کنترل بار ترافیکی، محدودیت‌هایی را به طور موقت در جاده چالوس – کرج اعمال کند.

رئیس پلیس راه استان البرز افزود: بر اساس دستورالعمل پلیس،  از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه روز جمعه دوم اسفند ماه سال جاری تا ساعت ۲۴، فقط تردد خودروها از مرزن‌آباد به سمت کرج مجاز است.

این مسئول خاطرنشان کرد: بنابراین از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه این روز تا ساعت ۲۴ ماموران پلیس راه از تردد خودروها از میدان امیر کبیر کرج به سمت مرزن‌آباد جلوگیری می‌کنند.

وی در پایان متذکر شد: بر اساس روال هفته‌های گذشته در این مدت تردد موتورسکیلت‌ها و همچنین انواع تریلر و کامیون در جاده چالوس ممنوع است.

فارس
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=24242

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x