تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

پخش ۲۳ فیلم سینمایی از تلویزیون

  • کد خبر : 24349
  • 01 اسفند 1392 - 12:38
پخش ۲۳ فیلم سینمایی از تلویزیون

۲۳ فیلم سینمایی و تلویزیونی روزهای اول و دوم اسفند از شبکه‌ های سیما پخش می‌شود.

 

به گزارش کمال مهر به نقل از تابناک، این فیلم‌ ها را روزهای پنجشنبه و جمعه از شبکه‌ های یک، دو، سه، چهار، تهران، شما و آموزش سیما می‌بینید‌.

 

نام فیلم و کارگردان

شبکه

زمان پخش

خلاصه داستان

بازیگران

«بازگشت به ۱۹۴۲»

ژیائوگانگ فنگ

یک

پنجشنبه ۱ اسفند  ساعت ۲۲

داستان این فیلم زمستان سال ۱۹۴۲ اتفاق می‌افتد، زمانی که در اثر قحطی ناشی از حمله هوایی نیروهای ژاپنی به چین، مردم روستای هنان مجبور به ترک شهر و دیار خود شده‌اند.

جولی ژانگ، دائومینگ چن، ژوجیان لی

«موج»، حسین ریگی (تلویزیونی)

یک

جمعه ۲ اسفند ساعت ۱۴:۵۰

خسرو از عوامل یک گروهک تروریستی خارجی است که برای ماموریت جدیدش که ورود یک محموله مواد منفجره است از طریق مرزهای آبی سیستان و بلوچستان با همسرش که او هم یکی از عوامل تروریست‌هاست وارد چابهار می‌شوند.

رامبد شکرآبی، حسین خانی‌بیک، حشمت آرمیده، خسرو فرحزادی

«مسافران دره تمشک»

دو

پنجشنبه ۱ اسفند  ساعت ۸ صبح

داستان این انیمیشن به زمانی بر می‌گردد که دایناسور‌ها روی زمین زندگی می‌کردند. آن‌ها برای حفظ خود و ادامه زندگی قواعدی را به کار می‌گرفتند و به فرزندان خود آن‌ها را آموزش می‌دادند.

«آخرین پرواز»، احمدرضا درویش

دو

پنجشنبه ۱ اسفند  ساعت ۱۴:۳۰

سرگرد خلبان ناصر خرسندی، پسر فلج خود حمید را همراه همسرش اکرم برای معالجه به فرانسه می‌فرستد. آن‌ها در خانه مجید، برادر اکرم ‌ساکن می‌شوند. یک گروه تروریستی آن‌ها و زن مسن صاحب خانه را در داخل آپارتمان به گروگان می‌گیرند و با ارسال نوار ضبط شده‌ای برای ناصر از او می‌خواهند که برای نجات گروگان‌ها هواپیمای خود را در خاک عراق فرود آورد.

فرامرز صدیقی، سرور رجایی، مهدی وثوقی راد، فرشته صبوری

«ستاره لورا و هیولاهای خیالی»

دو

جمعه ۲ اسفند ساعت ۸ صبح

لورا و تامی خواهر و برادر هستند. عروسک تامی در حین بازی فوتبال به زیر زمین خانه می‌افتد. آن‌ها به داخل زیرزمین می‌روند تا اسباب بازی را بیاورند.

«راز فانوس»، محمد حسن‌زاده (تلویزیونی)

دو

جمعه ۲ اسفند ساعت ۱۷:۳۰

حامد نوجوان ۱۲ ساله در پی مشکلات اقتصادی که برای خانواده‌اش ایجاد می‌شود، به کمک دوستان و همکلاسی‌هایش درصدد رونق بخشیدن به کارگاه سفالگری که پیشه مردم شهرستان است و شغل پدرش هم هست می‌شود.

اصغر محبی، علی سلیمانی، سپیده خداوردی، امید رمضانی، مونا فرجاد

«مرد عوضی»، محمدرضا هنرمند

دو

جمعه ۲ اسفند ساعت ۲۳

خسرو پذیرش مخترع یک پودر جادویی لباسشویی، به یک کارخانه تولید پودر می‌رود تا با دیدن مدیرعامل، اختراعش را به تولید برساند، اما تصادفاً از آسانسور پرتاب و به بیمارستان منتقل می‌شود. مدیرعامل شرکت، داریوش جم نیز از شنیدن خبر ورشکستگی قریب الوقوع شرک سکته مغزی می‌کند و به‌‌ همان بیمارستان منتقل می‌شود.

پرویز پرستویی، فاطمه معتمدآریا، افسانه بایگان و رضا ژیان

«جنجال در شهر»

سه

پنجشنبه ۱ اسفند  ساعت ۱۰:۳۰

کیونگ از هنگ کنگ به مغازه عمویش در نیویورک مهاجرت می‌کند و به محله شلوغ و پر از خلافکار برانکس می‌رود. در آنجا با اوباش محله به رهبری تونی و یک دختر چینی به نام نانسی درگیر می‌شود.

«خصومت»

سه

پنجشنبه ۱ اسفند  ساعت ۱۹

در اواخر قرن ۱۹ میلادی جنگ داخلی شمال و جنوب ایالات متحده را در بر می‌گیرد در سال ۱۹۸۵ جبهه شمال به پیروزی می‌رسد اما گروه‌های مستقل جنوبی همچنان به درگیری مقطعی ادامه می‌دهند.

کریستین اسلیتر

«مسیر مخفی»

سه

پنجشنبه ۱ اسفند  ساعت ۲۳:۳۰

عده‌ای کاوشگر برای پیدا کردن راهی مخفی در غاری به نام اس آلا که قدمت آن به یک میلیون سال می‌رسد و تا کنون هیچ انسانی به درون آن پا نگذاشته است داوطلب می‌شوند.

«روشنایی می‌آید»

سه

جمعه ۲ اسفند ساعت ۱۰:۳۰

سام اسمیت جوانی است که پیش جان مورگان هتلدار پادویی می‌کند و آرزوی دور و دراز زندگی‌اش این است که با دوست صمیمی‌اش الیوت، یک رستوران بزنند.

تیموتی اسپال

«آن سوی تپه»

چهار

پنجشنبه ۱ اسفند  ساعت ۱۵

این فیلم درباره خانواده‌ای است که به دیدن پدربزرگشان آمده‌اند. پدربزرگ با گله‌دارهای آن طرف تپه مشکل دارد و اعتقاد دارد آن‌ها بدون اجازه گله خود را برای چرا به زمین‌های او می‌آورند.

«نفر دهم»

چهار

جمعه ۲ اسفند ساعت ۱۲

ژان پرت شوول وکیل فرانسوی به دست ماموران آلمانی می‌افتد و به زندان فرستاده می‌شود. در زندان هر چه تلاش می‌کند به دیگران بفهماند بیگناه است نمی‌تواند. اعلام می‌شود از میان سی نفر زندانی سه نفر خودشان را برای محکومیت اعدام اعلام کنند و…

«تغییر»

چهار

جمعه ۲ اسفند

ساعت ۲۰:۳۰

دولت فرانسه که به دلیل بی‌کاری مردم و به دنبال آن شورش آن‌ها در خیابان به شدت دچار مشکل شده آن‌ها را در طرح خصوصی سازی راه آهن به چالش می‌کشاند.

«هربی پرواز می کند»، آنجلا رابینسن،  ۲۰۰۵ آمریکا

تهران

پنجشنبه ۱ اسفند  ساعت ۱۳

دختری با خریدن یک فولکس تصادفی که قابلیت‌های فوق‌العاده دارد تصمیم به شرکت در یک مسابقه اتومبیل رانی می گیرد.دختر قبلا یک حرفه‌ای مسابقات رانی بوده و در اثر آسیب شدید در یکی از مسابقات به پدر خود قول داده دیگر سراغ اتومبیل رانی نرود، اما…

لینزی لوهان، مایکل کیتن،  برکلین مایر

«پسران بد»، مایکل بی

تهران

جمعه ۲ اسفند ۴۰ دقیقه بامداد

چند سالی از دوستی مایک و مارکوس می‌گذرد. ماموریت جدید این دو نفر که در بخش مبارزه با مواد مخدر پلیس میامی هستند، ردگیری و به دام انداختن رئیس یک باند بزرگ مواد مخدر به اسم جانی تاپیا است که پخش مواد مخدر در سواحل غربی امریکا را بر عهده دارد و از کمک تبهکاری روسی نیز برخوردار است.

ویل اسمیت، مارتین لارنس

«پاندای قهرمان»

تهران

جمعه ۲ اسفند ساعت ۹:۱۵

جایی در ارتفاعات چین بقای پاندا‌ها به شدت به عنوان بامبو در معرض خطر بوده و در حال منقرض شدن است، چرا اینکه انسان‌ها به طور مداوم در حال گسترش زیستگاه خود و شکار بی‌رویه و قاچاق پاندا‌ها هستند. در این بین پسر بچه‌ای به نام مانچو، با کمک دوستان خود، تلاش می‌کنند که به پاندا‌ها کمک کنند.

«سه هفته تا دیتونا»

تهران

جمعه ۲ اسفند ساعت ۱۳:۳۰

چک مردی میانسال است که مدتی است از همسرش کیتی جدا شده وبا زنی به نام شریل ازدواج کرده است. او تنها می‌تواند آخر هفته‌ها پسرش ویلی را برای به گردش بردن در اختیار داشته باشد. چک یک راننده آژانس است که رویایش برنده شدن در مسابقات بزرگ اتومبیل رانی است.

«پشت کنکوری‌ها ۱»، پریسا بخت‌آور

تهران

جمعه ۲ اسفند ساعت ۲۲

داستان فیلم درباره جوانی به نام سیاوش است که به دختری به نام مریم علاقه‌مند است او تصمیم می‌گیرد با وجود مخالفت خانواده‌اش، با او ازدواج کند؛ اما خانواده دختر هم چندان به این وصلت علاقه‌ای ندارند.

سعید آقاخانی، سحر ولدبیگی، سیروس گرجستانی، علی صادقی، برزو ارجمند

«تلالو»، جواد مزد آبادی (تلویزیونی)

شما

پنجشنبه ۱ اسفند  ساعت ۲۳

زنی خلافکار به نام رویا با ترفندی زمینه آشنایی خود را با حامد، مهندس و بازرس صنایع استان فراهم می‌آورد تا از این طریق خود و اعضای باندی که او عضو آن است در مزایده‌ای برنده شوند که قرار است برگزار شود. حامد نمی‌پذیرد اما…

شهرام ابراهیمی، هاله میر هادی، حسن اسدی، مینا جعفر‌زاده

«بیراهه»، مهدی قاسمی (تلویزیونی)

شما

جمعه ۲ اسفند ساعت ۱۳:۳۰

حسن مستأجر خانه قدیمی است که نادر در آن به عنوان آشپز مشغول به کار شده است. خانه‌ای که به ناصری عتیقه فروش تعلق دارد که با دلالان و قاچاقچیان عتیقه ارتباط دارد و در پی تصاحب لاله‌های عتیقه خواهرش است.

افسر اسدی، زهرا سعیدی، نسرین نکیسا، شهربانو موسوی

«نخل‌های سربی»، شهرام بابا‌پور (تلویزیونی)

قرآن

جمعه ۲ اسفند ساعت ۱۵:۳۰

این فیلم درباره زندگی جوانی به نام فواد است که برای تشکیل زندگی تلاش می‌کند. یکی از شروط ازدواج تهیه بلم است که با جنگ بلم او آتش می‌گیرد. حضور عراقی‌ها در ایران و بسیج خودجوش مردمی و درگیری‌های بین مردم و عراقی‌ها در این فیلم نمایش گذاشته می‌شود.

جعفر دهقان‌، زهرا سعیدی، حسین توشه

«پزشک زبردست»، تامس کار‌تر

آموزش

جمعه ۲ اسفند ساعت ۱۰ صبح

دکتر بنجامین کارسون، جراح مغز و اعصاب برای انجام عمل جراحی یک دوقلوی از سر به‌هم چسبیده به بیمارستانی درآلمان می‌رود. خطرات عمل جراحی بسیار بالاست و بنجامین دچار تردید می‌شود و…

کوبا گودینگ جونیر،

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=24349

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x