تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

نگاه آبی‌پوشان به صدر جدول

  • کد خبر : 23973
  • 30 بهمن 1392 - 9:55
نگاه آبی‌پوشان به صدر جدول

در ادامه بازی‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر، تیم فوتبال استقلال در یک دیدار مهم و حساس امروز میهمان ملوان بندرانزلی است.

به گزارش  کمال مهر، حساس‌ترین بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر بین دو تیم فوتبال استقلال و ملوان بندرانزلی برگزار می‌شود. بر این اساس، سرنوشت قهرمانی تا حدودی با این بازی تعیین می‌شود.

به هر حال، اگر استقلال بتواند تیم ملوان را ببرد آن وقت ۲ امتیاز از فولاد پیش می‌افتد و فرار بزرگش را به سوی قهرمانی آغاز می‌کند.

لازم به ذکر است، بازی‌های سه هفته پایانی لیگ برتر هم در فروردین ۹۳ برگزار خواهد شد و استقلال در این مدت صدرنشین لیگ برتر خواهد ماند.

آبی پوشان به دنبال بازگشت به صدر جدول هستند و در آن سو هم، ملوانی‌ها قصد دارند که دو شکست مقابل استقلال در دور رفت و جام حذفی را جبران کنند.

گفتنی است، خسرو حیدری به دلیل مصدومیت و آندرانیک تیموریان هم به دلیل محرومیت نمی‌توانند تیم استقلال را در این بازی همراهی کنند.

آبی‌پوشان با برتری در این دیدار هم صدرنشینی را از فولاد خوزستان می‌گیرند و هم برای مسابقه مقابل الشباب در لیگ قهرمانان آسیا روحیه مناسب‌تری پیدا می‌کنند.

در آن سوی میدان شاگردان اسکوویچ با برتری مقابل استقلال، تیم‌های فوتبال پرسپولیس، نفت تهران و فولاد خوزستان را خوشحال و یک پله هم در جدول رده‌بندی صعود می‌کنند و در جایگاه هفتم قرار می‌گیرند.

گفتنی است، محجوب مالک باشگاه ملوان بندرانزلی چند روز پیش ضیافت شام بین قلعه‌نویی و اسکوویچ سرمربیان دو تیم را شبهه برانگیز خواند اما بعد از چند روز از قلعه‌نویی به خاطر صحبت‌هایش معذرت‌خواهی کرد.

باشگاه خبرنگاران

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=23973

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x