تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

تمرکز تهاجم فرهنگی بر زنان و دختران

  • کد خبر : 24106
  • 30 بهمن 1392 - 13:11
تمرکز تهاجم فرهنگی بر زنان و دختران

مشاور فرماندار دشتی در امور بانوان گفت: دشمنان بیشترین تهاجم را در جبهه فرهنگی و جنگ نرم روی زنان و دختران متمرکز کرده اند.

 

به گزارشگروه وبگردی کمال مهر، خدیجه ندرتی در همایش انقلاب اسلامی، سبک زندگی اسلامی، منزلت زن و تحکیم بنیان خانواده که در خورموج برگزار شد، افزود: زنان در طول ۳۵ سال گذشته بیشترین نقش را در پیروزی، تثبیت و تحکیم نظام اسلامی داشته اند. 

وی اضافه کرد: زنان در زمینه پیشرفت و به دست آوردن موفقیت های علمی و تحقیقاتی و دوران دفاع مقدس نقش ویژه ای ایفاد کردند.

 

مشاور فرماندار دشتی درامور بانوان تاکید کرد: پیروزی انقلاب اسلامی باعث شد نگرش و جایگاه زنان در جامعه ارتقا یابد و آنان با حفظ کرامت انسانی و اسلامی حضور بسیار موفق در جامعه داشته باشند و پست های حساس و کلیدی در سطح عالی برعهده بگیرند و از مقامات موفق در مسوولیت های حساس خود باشند.

 

ندرتی اضافه کرد: زنان ما با وفاداری به نظام و انقلاب ثابت کردند همواره وفاداری واعتقاد قلبی و عملی خود را به نظام اسلامی و ولایت فقیه نشان داده اند.

 

وی افزود: امروز نیز رسالت زنان ما بسیار سنگین تر از دیروز است و باید در جبهه فرهنگی خودشان با پدیده بدحجابی مقابله فرهنگی داشته باشند و ثابت کنند که پیرو قرآن وعترت هستند و الگوی واقعی آنان حضرت زهرا وائمه اطهار است.

 

ایرنا

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=24106

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x