تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
2

خودرویی با الهام از دستگاه جوجه کشی +عکس

  • کد خبر : 23663
  • 29 بهمن 1392 - 7:28
خودرویی با الهام از دستگاه جوجه کشی +عکس

“دونگ وو نام” طراحی است که خودروی جدیدی را برای فولکس واگن ساخته است. طرح اصلی این خودرو از روی دستگاه جوجه کشی برگرفته شده است.

 

به گزارش گروه خواندنی های کمال مهر، خودروسازان به دنبال راهی برای زیباتر کردن خودرو هستند و در این راه از هیچ حرکتی دریغ نمی کنند. گاهی در میان طرح های خودرو می توان مواردی را یافت که در نوع خود بسیار جالب و شاید عجیب هستند.

“دونگ وو نام” طراحی است که خودروی جدیدی را برای فولکس واگن ساخته است. طرح اصلی این خودرو از روی دستگاه جوجه کشی برگرفته شده است زیرا می تواند محیطی آرام و گرم را برای هر خانواده ای ایجاد کند و حس آرامش را به طور عجیبی به انسان وارد می کند.

این خودرو با نام “جوجه کشی” قرار است ساخته شود و مدل های مختلف خانوادگی و صنعتی خواهد داشت. مدل صنعتی این خودرو برای استفاده در آفریقا طراحی شده است. از این خودرو قرار است در طبیعت استفاده شود و جنگلبانان می توانند با استفاده از آن حیوانات آسیب دیده را به مناطق پزشکی برسانند.

بدنه این خودرو حالت تخم مرغی دارد و چرخ های آن برای مواقعی ساخته شده است که بتواند به راحتی در هر نوع زمینی از خاکی، آسفالت گرفته تا باتلاقی حرکت کند. نیروی محرکه “جوجه کشی” از سلول های خورشیدی که در بدنه آن قرار داده شده است تامین می شود. همچنین بر روی چرخ نیز وسایلی قرار داده شده است که می تواند انرژی بیشتری به خودرو برساند.

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=23663

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x