تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

انتقاد زاکانی از عدم تحمل سعید جلیلی به عنوان سخنران مراسم ۲۲ بهمن

  • کد خبر : 23831
  • 29 بهمن 1392 - 9:57
انتقاد زاکانی از عدم تحمل سعید جلیلی به عنوان سخنران مراسم ۲۲ بهمن

نماینده مردم تهران با انتقاد از تلاش دولت در لغو سخنرانی سعید جلیلی در مراسم ۲۲ بهمن شهر کرج گفت: فشار زیادی برای لغو این سخنرانی بر دعوت کنندگان از سوی دولت تدبیر و امید و با شعار اعتدال وارد شده تا با تغییر سخنران، سخنرانی دکتر جلیلی لغو گردد.

 

به گزارش گروه سیاسی «کمال مهر»، علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در آخرین یادداشت در صفحه اجتماعی خود با مقایسه دو برنامه سخنرانی جلیلی و روحانی به انتقاد از رویکرد خلاف اعتدال دولت پرداخت و نوشت: به هر حال می شود شعار داد، اما آنچه که در اذهان مردم و در افکار عمومی نقش خواهد بست مطابقت گفتار ما با رفتار و عمل ما خواهد بود.

متن این یادداشت بدین شرح است:

اعتدال و دوری از افراط و تفریط ارزشی اسلامی و نجات بخش است.

۱. سال ۱۳۸۷ سخنران روز قدس در شهر کرج جناب آقای روحانی رییس جمهور محترم بودند که در کسوت عضویت در شورای عالی امنیت ملی توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دعوت شدند و پس از تجلیل از ایشان، سخنرانی خود را ارایه نمودند.

۲. امسال سخنران روز ۲۲ بهمن شهر کرج جناب آقای سعید جلیلی عضو شورای عالی امنیت ملی بودند که ایشان نیز توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دعوت شدند ولی اولاً فشار زیادی برای لغو این سخنرانی بر دعوت کنندگان از سوی دولت تدبیر و امید و با شعار اعتدال وارد شده تا با تغییر سخنران، سخنرانی دکتر جلیلی لغو گردد!

ثانیا” وقتی فشار فوق موثر واقع نشد، استاندار محترم درخواست وقتی برای خیرمقدم نمودند که با موافقت مسوول برگزاری مراسم، متاسفانه در پشت تریبون رعایت انصاف و اعتدال و …. را ننمودند و بیش از نیم ساعت صحبت کردند تا جایی که با مخالفت و شعار مردم، مجبور به پایان دادن سخنرانی خویش که در اثنای آن بخش زیادی از مردم صحنه را ترک کرده بودند و دکتر جلیلی نیز در پایان راهپیمایی حدود ۱۵ دقیقه صحبت کردند.

به هر حال می شود شعار داد، اما آنچه که در اذهان مردم و در افکار عمومی نقش خواهد بست مطابقت گفتار ما با رفتار و عمل ما خواهد بود.

امر مطلوبی که نیاز به بازبینی در مسیر طی شده چند ماه اخیر، توسط دولت تدبیر و امید و بازگشت عملی به شعار اعتدال دارد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=23831

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x