تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

در مواجهه با دشمن احساس ضعف نکنید

  • کد خبر : 23576
  • 28 بهمن 1392 - 12:34
در مواجهه با دشمن احساس ضعف نکنید

صبح امروز در آستانه سالروز قیام تاریخی ۲۹ بهمن ۵۶ مردم تبریز، هزاران نفر از مردم این شهر با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی(ره) دیدار کردند.

به گزارش گروه سیاسی «کمال مهر»؛رهبرانقلاب:ملت ایران در راهپیمایی ۲۲بهمن به این حقیر و همه مسئولین زحمتکش در سیاست داخلی و خارجی خواستند بگویند خاطرتان جمع باشد، ملت ایران ایستاده و در صحنه است. در مواجهه با دشمن احساس ضعف نکنید.

رهبرانقلاب: بعضی از مسئولین آن دولت و این دولت فکر میکنند اگر در موضوع هسته ای مذاکره کنند مسئله حل میشود، در سخنرانی اول سال هم گفتم که من به مذاکره خوشبین نیستم و به جایی نمیرسد ولی مخالفتی هم ندارم.

رهبر انقلاب: پیام سلبی انقلاب این است که ما تسلیم زورگویی نظام سلطه نمیشویم/یک عده سعی نکنند چهره آمریکا را بزک کنند و آن را به عنوان یک دولت علاقه‌مند و انسان دوست معرفی کنند. اگر هم سعی کنند، بی فایده است.

رهبرانقلاب: پیام ۲۲بهمن امسال را باید از شعارهای مردم گرفت/ این راهپیمایی ۲پیام داشت؛ پیام استقامت و پیام وحدت/ استقامت یعنی مردم روی آرمان‌های انقلاب ایستادگی دارند.

رهبر انقلاب، امروز در دیدار مردم آذربایجان: از ملت بزرگ ایران به خاطر شکوه و عظمتی که از اقتدارشان در روز ۲۲ بهمن نشان دادند تشکر میکنم. زبان از توصیف و تقدیر و تشکر عاجز است. در درجه اول باید جبهه سپاس و ستایش را در برابر پروردگار عالم به خاک بساییم که محول دلها و مقلب نیتها بود. همه چیز با اراده پروردگار است.

در آستانه سالروز قیام مردم تبریز، هزاران نفر از مردم آذربایجان تا ساعتی دیگر با رهبر انقلاب دیدار خواهند کرد.

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=23576

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x