تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

ابطحی : مشاور فرهنگی رییس جمهور در بیان نظراتش شجاعت ندارد ! + سند

  • کد خبر : 23616
  • 28 بهمن 1392 - 16:09
ابطحی : مشاور فرهنگی رییس جمهور در بیان نظراتش شجاعت ندارد ! + سند

موضع حسام الدین آشنا در مورد کراوات زدن سریع القلم در یک نشست بین المللی، با واکنش رییس دفتر دولت اصلاحات مواجه شده است.

 

 به گزارش خبرنگار گروه وبگردی کمال مهر، محمد علی ابطحی مسئول دفتر دولت اصلاحات در اظهاراتی تبلیغاتی خطاب به آشنا مشاور ارشد رئیس دولت یازدهم ، وی را به بی شجاعتی متهم کرده است.
محمد علی ابطحی در نوشته ای که در صفحه فیس بوکش منتشر کرده با اشاره به نامه حسام الدین آشنا به رییس سازمان صدا و سیما می نویسد :” تلویزیون، اقای سریع القلم را به عنوان مشاور ریاست جمهوری با کراوات نشان داده و واویلا کرده است. آقای آشنا مشاور رئیس حمهوری نامه نوشته و کلی استدلال کرده که وی مشاور رئیس جمهور نیست. کاش شجاعت داشت و می نوشت، مگر کراوات چه اشکالی دارد که باید این همه بحث در باره آن شود.”

پیش تر حسام‌الدین آشنا، نماینده قوه مجریه در شورای نظارت بر صدا و سیما، در نامه‌ای به رییس این سازمان، بدون نام بردن از محمود سریع‌القلم اما با اشاره به او، گفته بود که وی مشاور رییس جمهوری ایران نیست.

اما حسام‌الدین آشنا در حالی این اقدام صدا و سیما را «خلق مشاور» برای حسن روحانی عنوان کرده که ایرنا، خبرگزاری رسمی دولت ایران تا کنون در چند خبر و گزارش از آقای سریع‌القلم به عنوان «مشاور رییس جمهوری» نام برده است.

آقای آشنا که خود مشاور فرهنگی حسن روحانی است، این نامه را در واکنش به برنامه «گزارش خبری» تلویزیون در روز ۲۵ بهمن، نوشته است که در آن گزارش گفته شده بود :”  وقتی کسی عنوان مشاور رییس‌جمهوری کشور را یدک می‌کشد بد نیست متناسب با پروتکل‌های آن کشور لباس بپوشد و در نشست‌های بین‌المللی شرکت کند. فکر نکنیم این درخواست خیلی زیادی باشد. در این برنامه، محمود سریع‌القلم در حالی که کراوات زده و با پوشش غربی بود، در اجلاس داوس سوییس نشان داده شد.

در جدیدترین موضع نیز حسام‌الدین آشنا، مشاور فرهنگی حسن روحانی در گفتگو با روزنامه «وطن امروز» گفته است خبرگزاری ایرنا «به اشتباه» نام محمود سریع‌القلم را به عنوان مشاور رئیس جمهوری به کار می‌برده است

گفتنی است تاکنون ایرنا خبرگزاری رسمی دولت در خصوص تایید یا تکذیب اظهارات آقای آشنا موضعی نگرفته است.

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=23616

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
1
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x