تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
2

دستگیری رییس باند هکر‌های سایت‌های ایرانی

  • کد خبر : 23524
  • 28 بهمن 1392 - 7:25

وی با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت معرفی شد، گفت: زیرشاخه‌های این گروه بزرگ هکری نیز شناسایی شده و تلاش برای دستگیری آنان ادامه دارد.

 

 

کمال مهر:فرمانده انتظامی استان گیلان از شناسایی و دستگیری سرشاخه یک گروه بزرگ هکری در این استان خبر داد.

سردار ابراهیم قائد رحمتی  گفت: کارشناسان پلیس فتا حین رصد فضای مجازی به سرشاخه یک گروه بزرگ هکری که مبادرت به هک سایت‌های ایرانی کرده بود برخورده و اقدامات خود برای شناسایی و احراز هویت حقیقی وی را به صورت ویژه آغاز کردند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه با پی‌جویی‌های فنی و پلیسی، کارآگاهان پلیس فتا سرشاخه اصلی یک گروه بزرگ هکری که جوانی ۲۴ ساله اهل تهران و ساکن رشت بود را شناسایی کردند، افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضایی وی را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

قائد رحمتی ادامه داد: با توجه به ادله دیجیتال کشف شده در بازرسی از منزل متهم، وی صراحتاً به جرم خود اذعان کرد و معترف شد که به عنوان ادمین یک گروه بزرگ هکری با سوء استفاده از ضعف امنیتی سایتهای ایرانی به صورت غیر مجاز به آنها نفوذ کرده و پس از هک کردن سایت، هویت مجازی خود را در صفحه اول سایت‌های هک شده ایرانی بارگذاری می‌کرد.

وی با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت معرفی شد، گفت: زیرشاخه‌های این گروه بزرگ هکری نیز شناسایی شده و تلاش برای دستگیری آنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان گیلان از مدیران سایت‌های ایرانی خواست تا با ارتقاء ضریب امنیت سایتهای اینترنتی خود و رفع حفره‌های امنیتی، اجازه دسترسی و نفوذ غیر مجاز را به هکرها ندهند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=23524

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x