تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

نزاع و درگیری در یکی از بیمارستانهای نظرآباد به بهانه عدم رسیدگی به حال بیمار

  • کد خبر : 23283
  • 27 بهمن 1392 - 12:30
نزاع و درگیری در یکی از بیمارستانهای نظرآباد به بهانه عدم رسیدگی به حال بیمار

دو مرد جوان در حالی که به دلیل مصرف زیاد مشروبات الکلی حال مساعدی نداشتند، به بهانه اینکه کارکنان بیمارستان در رسیدگی به اوضاع دوستشان که در صحنه تصادف با خودرو مجروح و در بیمارستان بستری شده بود، به پزشکان و پرستاران حمله و پس از دعوای خونین ، به تجهیزات بیمارستانی خسارت وارد کردند.

به گزارش کمال مهر؛ این اتفاق زمانی رخ داد، که دو مرد جوان به نام محمود ۲۸ ساله و حامد ۲۶ ساله، دوست خود را که به دلیل تصادف با خودروی گذری، دچار مصدومیت جزئی شده بود ، برای مداوا به بیمارستان رساندند.

در حالی که بیمار فوراً بستری و تحت مداوا قرار گرفت، ناگهان دو مردِ همراه بیمار با ایجاد سر و صدا و فحاشی به خانواده شهدا، تجهیزات بیمارستان را تخریب و با پزشکان درگیر شدند.

همچنین پس از اینکه همراهان بیمار ، دندان یک پزشک را با مشت شکستند، به کارکنان حراست بیمارستان حمله و آنها را نیز به شدت مجروح کردند.

در پی این حادثه چند تن از پرستاران زن نیز که از شدت ترس بیهوش شده بودند، در بیمارستان و در بخش مراقبت های ویژه بستری شدند. دو مرد جوان با اینکه دقایقی پس از درگیری از بیمارستان فرار کرده بودند، با نشانی هایی که مردم در اختیار پلیس گذاشتند، شناسایی و دستگیر شدند.

ادامه بررسی ها نشان داد: یکی از دستگیر شدگان از کارکنان شهرداری است که از حیث سابقه شرارت دربین مردم نیز شهره است. همچنین میزان مبلغ خسارت وارده به تجهیزات بیمارستان هنوز برآورد نشده اما به گفته پرسنل رقمی قابل توجه است.

به دنبال تحقیقات پلیس، دادستان شهرستان نظرآباد نیز به دلیل اهمیت موضوع و تعدد شکایت از سوی پزشکان، پرستاران و کارکنان بیمارستان ، با ورود به پرونده، روند تحقیقات را پی گیر شده است.

منبع :تیتر۱

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=23283

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x