تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

درباره عمو پورنگ بی‌تقوایی می‌کنند/یک عکس از برنامه ۶۰ دقیقه‌ای را بهانه کرده‌اند

  • کد خبر : 23056
  • 27 بهمن 1392 - 7:04
درباره عمو پورنگ بی‌تقوایی می‌کنند/یک عکس از برنامه ۶۰ دقیقه‌ای را بهانه کرده‌اند

مدیر گروه کودک شبکه دو سیما گفت: دوستان در این باره بی‌تقوایی می‌کنند. یک تحلیل‌گر یا منتقد باید کل اثر را بررسی کند و بعد تحلیل ارائه کند، نه اینکه یک عکس از ۶۰ دقیقه برنامه بدهد و بعد آن را به دلخواه خود تفسیر کند.

خبرگزاری فارس: درباره عمو پورنگ بی‌تقوایی می‌کنند/یک عکس از برنامه 60 دقیقه‌ای را بهانه کرده‌اند

«علی زارعان»  درباره انتشار تصویر عموپورنگ با کلید دروغ و نسبت دادن آن به کلید تدبیر و امیدی که شعار انتخاباتی رئیس جمهور بود، گفت: دوستان در این باره بی‌تقوایی می‌کنند. یک تحلیل‌گر یا منتقد باید کل اثر را بررسی کند و بعد تحلیل ارائه کند، نه اینکه یک عکس از ۶۰ دقیقه برنامه بدهد و بعد آن را به دلخواه خود تفسیر کند.

وی با بیان اینکه تقوا ایجاب می‌کند که دوستان کل برنامه را ببینند،‌عنوان داشت: من آن روز خودم سر صحنه بودم ولی برای اطمینان بیشتر دو بار برنامه را دیدم. حدیثی از امام حسن عسگری(ع) از سوی حاج آقا محمدی روحانی جوان و شاداب برنامه ارائه شد با این مضمون که همه بدی‌ها، زشتی‌ها و بی‌اخلاقی‌ها در خانه‌ای جمع هستند که کلید آن دروغ است. اما این دوستان از مطلب حق،‌ناحق را استخراج کردند که کار شایسته‌ای نیست.

وی افزود: سابقه این موارد نیز زیاد بوده و حتی تام و جری هم به جنگ سرد تعبیر می‌کنند.این تعبیر و تفسیرها باعث می‌شود دوستان رسانه‌ای رنجیده خاطر شوند.

وی تصریح کرد: کسانی که ادعا می‌کنند این مطلب به آقای روحانی ارتباط داشته‌ است، بیایند ثابت کنند من آماده‌ام برای هریک از دوستان که آماده‌اند این موضوع را توضیح بدهم و اگر خلاف این نظر باشد از همه عذرخواهی می‌کنم.

وی درباره نظر مدیران ارشد درباره این موضوع نیز گفت: تمام مدیران سازمان آن را بیشتر شبیه یک شوخی می‌بینند و ایراد واردی نیست که بحث جدی درباره آن بکنیم.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=23056

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x