تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

برگزاری نمایشگاه‌های بهاره استان البرز در نیمه اسفندماه

  • کد خبر : 22918
  • 26 بهمن 1392 - 10:50
برگزاری نمایشگاه‌های بهاره استان البرز در نیمه اسفندماه

رئیس اتاق اصناف استان البرز از برگزاری نمایشگاه‌های بهاره در این استان از نیمه اسفند‌ماه سال جاری خبر داد.

حمید کریمی گفت: هر ساله در ۲ نوبت یکی پیش از مهرماه و دیگری در آستانه فرا رسیدن نوروز، نمایشگاه‌هایی با هدف عرضه مستقیم کالا و تامین محصولات و کالاهای مورد نیاز مردم در این ایام دایر می‌شود.

وی تصریح کرد: هر ساله استقبال زیادی از سوی مردم برای تهیه محصولات خود از این نمایشگاه‌ها وجود دارد و بسیاری از شهروندان تلاش دارند تا مایحتاج ضروری و کالاهای اصلی مورد نیاز را از نمایشگاه‌های فوق تهیه و تامین کنند.

رئیس اتاق اصناف استان البرز ادامه داد: با توجه به اینکه بسیاری از شهروندان در آستانه فرا رسیدن نوروز و پایان سال، اقدام به خرید کالاهای مختلف به ویژه از طریق نمایشگاه‌های بهاره می‌کنند، امسال نیز برنامه‌ریزی لازم برای دایر کردن این مراکز انجام شده است.

*احداث نمایشگاه‌های بهاره در ۷ منطقه استان البرز

کریمی افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امسال در ۷ نقطه از استان البرز نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا دایر می‌شود و تلاش داریم با انجام نظارت‌های مستمر و ویژه، کالاها و محصولاتی که در این نمایشگاه‌ها عرضه می‌شود، از نظر کیفیت قابل قبول بوده و انتظارات مردم برآورده گردد.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه آیا تاریخ دقیق آغاز به کار نمایشگاه‌های بهاره قطعی شده است، گفت: ۷ نمایشگاه از ۱۴ اسفند‌ماه سال جاری آغاز به کار کرده و به مدت ۱۰ روز دایر هستند.

*۳ نمایشگاه بهاره در کرج دایر می‌شود

رئیس اتاق اصناف استان البرز اضافه کرد: از ۷ نمایشگاه فوق ۳ نمایشگاه در شهرستان کرج دایر می‌شود و با توجه به تراکم جمعیتی و شرایط موجود، امسال در باغستان، شیخ‌آباد و مهرشهر کرج نمایشگاه بهاره از ۱۴ اسفندماه به بعد دایر است.

کریمی ادامه داد: ۴ مرکز عرضه مستقیم کالا ویژه پایان سال در شهرستان‌های دیگر استان البرز از جمله ساوجبلاغ، نظرآباد، اشتهارد و فردیس احداث می‌شود.

وی گفت: تلاش داریم تا کالاهای پرمصرف، مواد غذایی، آجیل و خشکبار، محصولات مورد نیاز و اقلام ضروری خانواده‌ها با قیمت‌های مناسب در این نمایشگاه‌ها در اختیار مردم قرار گیرد.

 

 

 

 

 

 

فارس

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=22918

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x