تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

اختلاف عجیب روی نیمکت آبی

  • کد خبر : 23016
  • 26 بهمن 1392 - 18:51
اختلاف عجیب روی نیمکت آبی

صالح که مغز متفکر استقلال به حساب می‌آید و خیلی از کار‌شناسان موفقیت‌های استقلال را مدیون آنالیزهای او می‌دانند، با سرمربی تیم اختلاف نظر پیدا کرده است.

 

اختلاف عجیب روی نیمکت آبی

به گزارش گروه ورزشی کمال مهر  از استقلال اخبار ناخوشایندی به گوش می‌رسد. استقلال در چند هفته اخیر صحنه درگیری بازیکنان با یکدیگر بوده و‌گاه و بیگاه اخباری درباره درگیری میان بازیکنان این تیم در رختکن و یا تمرینات به گوش می‌رسد.

  شنیده می‌شود که تبعات اختلاف و حاشیه از بازیکنان عبور کرده و به نیمکت مربیگری این تیم رسیده است. مجید صالح دستیار اول و مغز متفکر امیر قلعه نویی در چند فصل اخیر همیشه به عنوان گزینه شماره یک امیر کنار او بوده و گفته می‌شود که قلعه نویی از تنها فردی که در حوزه فنی حرف شنوی دارد و توصیه‌هایش را اجرا می‌کند، مجید صالح است اما ظاهرا رابطه این دو چندی است به تیرگی گراییده و شرایط به اندازه‌ای وخیم شده و اختلاف سرمربی آبی‌ها و دستیار اولش بالا گرفته که صالح هفته گذشته در جریان سفر استقلال به کرمان برای بازی مقابل مس به این سفر نرفت و ترجیح داد تا بازی را از خانه دنبال کند.

در ابتدا عنوان شد که صالح به دلیل مشکلات خانوادگی در کرمان غایب بوده اما حالا خبر رسیده صالح هیچ مشکل شخصی نداشته و اختلاف نظرش با قلعه‌نویی او را از نیمکت تیم دور کرده است. صالح که مغز متفکر استقلال به حساب می‌آید و خیلی از کار‌شناسان موفقیت‌های استقلال را مدیون آنالیزهای او می‌دانند، با سرمربی تیم اختلاف نظر پیدا کرده است.

حالا این دو بر سر بعضی از تاکتیک‌ها با هم به مشکل برخورده‌اند و همین موضوع موجب شده صالح همراه تیم به کرمان نرود. قلعه‌نویی حتی برای مربی تیمش پیغام فرستاده که اگر می‌خواهد می‌تواند تیم را ترک کند اما فتح الله‌زاده فعلا این ماجرا مسکوت گذاشته و برای جلوگیری از بروز حاشیه‌ای جدید در تیمش ماجرا را با کدخدامنشی موقتا حل کرده است.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=23016

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x