تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

هکرها به یک پایگاه نظامی آمریکایی حمله کردند

  • کد خبر : 22686
  • 26 بهمن 1392 - 7:17
هکرها به یک پایگاه نظامی آمریکایی حمله کردند

هکرها با هدف سرقت اطلاعات نظامی به سایت کهنه‌سربازان جنگ‌های خارجی آمریکا حمله کردند.

 

خبرگزاری فارس: هکرها به یک پایگاه نظامی آمریکایی حمله کردند

 

به گزارش کمال مهر، هکرها به یک سایت مربوط به پرسنل سابق ارتش آمریکا حمله کردند. یک شرکت امنیت سایبری گفته هدف این حمله سرقت اطلاعات نظامی بوده است.

روزنامه فایننشال‌تایمز ضمن گزارش این خبر از قول شرکت «فایرآی» که یک شرکت شناسایی تهدیدهای رایانه‌ای است گزارش داده مجرمان سایبری کشور چین سایت «کهنه‌سربازان جنگهای خارجی آمریکا» را هدف حمله قرار دادند.

شرکت فایرآی در توضیح جزئیات بیشتری از این حادثه گفته کاربران نظامی که با نسخه ۱۰ مرورگر اینترنت اکسپلورر وارد این سایت می‌شدند از طرف مجرمان سایبری هدف حمله قرار می‌گرفتند. این هکرها سپس می‌توانستند وارد رایانه‌های افراد قربانی شوند و اطلاعات حساس آنها را سرقت کنند.

سایتی که هدف حمله قرار گرفته هم از سوی کهنه‌سربازان ارتش آمریکا و هم از سوی برخی از پرسنل فعلی این نهاد مورد استفاده بوده است.

این حمله که فایرآی آنرا «عملیات اسنومن» (مرد برفی) نامید به تازگی روی داده است. طبق ادعای این شرکت مجرمان سایبری ممکن است سعی کنند از فرصت ایجاد شده در میان کولاک فلج کننده در واشنگتن دی سی که منجر به گرفتار شدن بسیاری از کارکنان اداره شلوغ فناوری اطلاعات شده است، سوء استفاده کنند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=22686

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x