تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

زنی که مردها را برای تفریح می کشت+ تصاویر

  • کد خبر : 22548
  • 25 بهمن 1392 - 7:36
زنی که مردها را برای تفریح می کشت+ تصاویر

زن قاتل زنجیره‌ای، بهار سال گذشته طی ۱۲ روز، سه مرد را در ناحیه پیتربرو با ضربات چاقو کشت. گفته شده وی مجذوب شخصیت اما ترومن در فیلم ” بیل را بکش”، ساخته کوئنتین تارانتینو بوده کارگردان مشهور هالیوود بوده است.

به گزارشگروه وبگردی کمال مهر،دادگاهی در بریتانیا، دو مرد هم‌دست جوآنا دنهی، زن قاتل زنجیره‌ای، را به جرم مشارکت در اقدام به قتل و دفن غیرقانونی اجساد مقصر شناخت. 

حکم دادگاه درباره جوانا دنهی که به قتل سه مرد و تلاش برای کشتن دو مرد دیگر اعتراف کرده است، روز جمعه (۱۴ فوریه) اعلام می‌شود.

احکام نهایی جوآنا دنهی، گری استرچ (وسط) و لسلی لِیتن به زودی اعلام می‌شود.

 

روز چهارشنبه (دوازدهم فوریه – ۲۳ بهمن) دادگاه عالی سلطنتی کمبریج، گری استرچ، ۴۷ ساله را به اتهام مشارکت در دو فقره اقدام به قتل و سه مورد دفن غیرقانونی گناهکار شناخت. لسلی لیتن، ۳۷ ساله هم به اتهام سه مورد دفن غیرقانونی و ممانعت از کشف حقیقت توسط دادگاه، مقصر شناخته شده است. احکام این دو نفر هم احتمالا هفته آینده اعلام خواهد شد.

 

همزمان بسیاری از مردم بریتانیا که اخبار این پرونده را پیگیری می‌کنند، منتظر شنیدن حکم نهایی جوآنا دنهی، ۳۱ ساله، هستند که از او تحت عنوان “قاتل رنجیره‌ای سادیسمی” یاد می‌شود.

 

خانم دنهی بهار سال گذشته طی ۱۲ روز، سه مرد را در ناحیه پیتربرو با ضربات چاقو کشت و سپس با کمک گری استرچ به ناحیه هی‌یرفورد رفت و آنجا هم با ضربات چاقو دو مرد دیگر را به شدت مجروح کرد.

 

گفته شده جوآنا دنهی مجذوب شخصیت اما ترومن در فیلم ” بیل را بکش”، ساخته کوئنتین تارانتینو بوده و همزمان از اختلالات شخصیتی متعددی رنج می‌برده است

 

جوآنا دنهی، روز ۱۹ مارس سال گذشته ابتدا لوکاس اسلابوزیسکی، ۳۱ ساله را با ضربات چاقو کشت. این قتل در خانه‌ای که متعلق به کوین لی بود اتفاق افتاد؛ مردی که قربانی دوم جوآنا بود و گفته شده جوآنا را “اذیت” کرده بود.

 

کوین لی، پیش از مرگ به یکی از دوستانش گفته بود که جوآنا ابراز علاقه کرده که با او رابطه جنسی برقرار کند اما گری استرچ، می‌گوید جوآنا دنهی از کوین لی بسیار عصبانی بود چون می‌گفت بابت خدماتی که در خانه او انجام داده، دستمزد دریافت نکرده است.

 

ده روز بعد، یعنی در روز ۲۹ مارس، خودروی کوین لی در حال سوختن پیدا شد. جسد کوین لی، ۴۸ ساله، صاحب خانه جوآنا هم روز ۳۰ مارس در بوته زارهای ناحیه نیوبرو کشف شد. گمان می‌رود که کوین لی روز ۲۹ مارس کشته شده باشد.

 

چند روز پس از آن هم پلیس جسد لوکاس اسلابوزیسکی و جان چاپمن، ۵۶ ساله، قربانی سوم را پیدا کرد. هر سه مرد با ضربات چاقو از پای در آمده بودند.
بانی و کلاید

 

بانی و کلاید، دو عاشق و یاغی مشهور آمریکایی در دوران رکود اقتصادی بزرگ دهه ۳۰ آمریکا بودند

 

این زوج خلافکار در آن ایام در آمریکا دست به سرقت از بانک‌ها، فروشگاه‌ها و پمپ بنزین‌ها می‌زدند و در نهایت در یک عملیات کمین پلیس در ایالت لوییزیانا در سال ۱۹۳۴ میلادی به دام افتادند و با رگبار گلوله کشته شدند.

 

داستان زندگی آنها الهام‌بخش چند فیلم سینمایی بوده که مشهورترین آنها فیلم ‘بانی و کلاید’ به کارگردانی آرتور پن و بازیگری وارن بیتی و فی داناوی، ستارگان هالیوود است.

 

در مورد علت مرگ جان چاپمن هم گفته شده که احتمالا او جوآنا را در حمام و برهنه دیده بود. آقای چاپمن و لسلی لیتن (هم دست جوآنا) در همان خانه‌ای زندگی می کردند که متعلق به کوین لی بود و جوآنا هم در آن اقامت داشت.
‘مثل بانی و کلاید’

 

جوآنا دنهی، پس از این سه قتل که در فاصله ای حدود ۱۰ روز روی داد به دوست قدیمی خود گری استرچ، مرد تنومندی که بیش از دو متر قد دارد، تلفن کرد و از پشت خط برای او این ترانه بریتنی اسپرز را خواند: “من دوباره اون کار و کردم.”

 

پس از آن، گری استرچ و جوآنا دنهی صبح روز یکشنبه ۳۱ مارس، برای دیدن دوستی در نورفوک سوار خودرو می‌شوند و سر راه برگشت بعد از دستبرد زدن به یک مغازه، مارک لوید، یکی از دوستانشان را سوار می‌کنند. آقای لوید که آن روز در عقب خودرو نشسته بود می‌گوید از رفتار جوآنا حسابی ترسیده بوده اما چاره ای جز پیوستن به جمع آنها نداشته است.

 

او می‌گوید: “(جوآنا) می‌خواست مثل بانی و کلاید باشه و ۹ قربانی داشته باشه.”

 

لوکاس اسلابوزیسکی (چپ) کوین لی (وسط) و جان چاپمن هر سه با ضربات چاقو کشته شدند

 

گری استرچ که آن روز رانندگی می‌کرد، سپس جوآنا را به هی‌یر‌فورد برد. آقای لوید می‌گوید “او (جوآنا) تاکید کرد که نمی‌خواهد هیچ زنی را بکشد مخصوصا زنی که بچه هم داشته باشد.”

 

دقایقی بعد، جوآنا دنهی، رابین بیرزا را مورد حمله قرار داد. با دو ضربه چاقو؛ یکی به سینه و دیگری به شانه. آقای بیرزا از این حمله جان سالم به در برد و خوب به یاد دارد که جوآنا بعد از حمله به او به همراه یک مرد قد بلند و تنومند به داخل خودرو رفته است.

 

مارک لوید می‌گوید: “من فکر کردم می خواست از او اخاذی کند اما گویا اون خون می‌خواست.

 

چاقویی که جوآنا دنهی با آن خون می خواست

 

حدود ۱۰ دقیقه بعد، جان راجرز، ۵۶ ساله، که آن روز سگش را برای پیاده روی برده بود مورد حمله جوآنا دنهی قرار گرفت. آقای راجرز ۴۰ ضربه چاقو دریافت کرد؛ در نواحی شکم، بازو، شانه و سینه.

 

جان راجرز و رابین بیرزا، هر دو اهل هی‌یر‌فورد از حملات جوآنا دنهی جان سالم به در بردند. حملاتی که به گفته روانپزشکان این پرونده، احتمالا در ادامه خشمی فوران‌یافته در وجود جوآنا دنهی صورت می‌گرفته است. خشمی که به گفته آنها پس از قتل اولین مرد (لوکاس اسلابوزیسکی) طغیان کرده بوده است.

 

جوانا دنهی در کودکی و سپس وقتی قاتل شد

 

ماریا دنهی خواهر جوآنا دنهی، در مصاحبه با بی‌بی‌سی، ضمن “هیولا” خواندن خواهرش گفته “او در کودکی درس خوان و اهل کتاب بود” اما در سنین نوجوانی خانواده را ترک کرد و با مشکلات فراوانی از جمله الکل، مواد مخدر و حتی آزار رساندن به خودش دست به گریبان بود.

 

جوآنا دنهی، چند روز بعد از آخرین حمله دستگیر شد و قرار است روز جمعه آینده (چهاردهم فوریه) حکم دادگاه درباره او اعلام شود.

 

کسانی که جوآنا را پیش از دستگیری دیده‌اند می‌گویند او از شنیدن اخبار قتل‌ها “غرق در شادی” می‌شد

برچسب ها: زن ، چاقو ، تفریح
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=22548

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x