تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

حدادعادل: از آقای ده‌نمکی ممنونیم که یاد جبهه را زنده نگه‌ می‌دارد

  • کد خبر : 22538
  • 25 بهمن 1392 - 7:21
حدادعادل: از آقای ده‌نمکی ممنونیم که یاد جبهه را زنده نگه‌ می‌دارد

غلامعلی حدادعادل گفت: از آقای ده‌نمکی برای ساخت فیلم «معراجی‌ها» که یاد جبهه و شهدا را زنده نگه‌ می‌دارد، ممنونیم.

خبرگزاری فارس: حدادعادل: از آقای ده‌نمکی ممنونیم که یاد جبهه را زنده نگه‌ می‌دارد

به گزارش خبرنگار فرهنگی فارس، فیلم «معراجی‌ها» شب گذشته با درخواست تهیه‌کننده این فیلم برای حدادعادل و برخی از شخصیت‌های سیاسی، فرهنگی و…  اکران خصوصی شد.

در حاشیه این مراسم، غلامعلی حدادعادل در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس در خصوص اکران فیلم «معراجی‌ها» گفت: به هر حال همه فیلم‌هایی که یاد جبهه را زنده نگه داشته و حال و هوا و یاد شهدا و رزمندگان را تجدید می‌کنند، فیلم‌‌های ارزشمندی هستند که باید از تمام عوامل تولید این فیلم‌ها اعم از نویسنده، تهیه‌کننده، کارگردان و بازیگران آن تشکر کرد.

وی با اشاره به حال و هوای فیلم «معراجی‌ها» تصریح کرد: به ویژه این فیلم که در حین تهیه، حال و هوایی شهادت‌گونه داشت، باز هم ممنونیم از آقای ده‌نمکی که یاد جبهه را زنده نگه‌ می‌دارد.

گفتنی است در اکران خصوصی فیلم معراجی ها ، علاوه بر غلامعلی حدادعادل، محمدحسین صفار هرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، اصغر آب‌خضر قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، حسین فدایی دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، مسعود ده‌نمکی کارگردان و سیدمحمود رضوی تهیه‌کننده فیلم معراجی‌ها، سیدنظام‌الدین موسوی مدیرعامل خبرگزاری فارس، حسین طلا نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و برخی دیگر از شخصیت‌های سیاسی، فرهنگی و همچنین شاگردان حدادعادل حضور داشتند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=22538

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x