تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

پخش «معراجی‌ها» از خرداد ۹۳ در سیما

  • کد خبر : 22435
  • 24 بهمن 1392 - 11:26
پخش «معراجی‌ها» از خرداد ۹۳ در سیما

مدیر شبکه یک اعلام کرد این سریال خرداد ۹۳ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

گروه فرهنگی «کمال مهر» ؛  مهدی فرجی مدیر شبکه یک سیما در حاشیه اکران فیلم «معراجی‌ها» در سی و دومین جشنواره فیلم فجر در سینما فردوسی تهران گفت: خرداد ماه سال ۹۳ سریال «معراجی‌ها» روی آنتن شبکه یک می‌رود. این سریال ۴۰ قسمت داشته و از دغدغه‌های دفاع مقدس و ارزش‌های انقلاب سخن می‌گوید.وی تاکید کرد: مجموعه «معراجی‌ها» داستان‌های جذاب و باورپذیر دارد؛ اثری فاخر و ارزنده است که وقایع جبهه‌های جنگ ما با دشمنان اسلام و انقلاب را بازگو می‌کند.

تصویر واقعیات دفاع مقدس در «معراجی‌ها»

مجید زین العابدین مدیر شبکه سه سیما نیز در اظهاراتی گفت: «معراجی‌ها» فیلم خیلی خوبی است. نگارش این فیلم با زبان شیرین و ساده بیان کننده واقعیت‌های دوران دفاع مقدس است. برخلاف برخی از آثار دفاع مقدس که نگاه غلوآمیز دارند، رشادت و دلاوری رزمندگان در برهه‌ای از جنگ را منعکس می‌کند. «معراجی‌ها» فداکاری جوانان ایرانی را برای رسیدن به هدفی خاص به شکل واقعی روایت می‌کند.

انتقال حقایق به نسلی که جنگ را لمس نکردند

مسعود ده نمکی کارگردان و نویسنده «معراجی‌ها» نیز در مورد فیلم خود گفت: این فیلم از ۸۰ درصد فیلم‌های آمده به جشنواره ۳۲ فیلم فجر بهتر است. طنز «معراجی‌ها» نیز با طنز «اخراجی‌ها» متفاوت است زیرا جنس آدم‌های این دو فیلم فرق می‌کند. آدم‌هایی که در «اخراجی‌ها» بودند از جنس جبهه و جنگ نبودند اما در «معراجی‌ها» آدم‌ها عاشق جبهه هستند به همین دلیل نوع طنز آنها نیز متفاوت و زیباتر است.

ده نمکی خاطرنشان کرد: هر چه در جنگ دیدم؛ ترسیم می‌کنم حماسه آفرینی‌های رزمندگان را نشان می‌دهم سینما ابزاری برای انتقال حقایق دوران مقدس است.

منبع: مهر
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=22435

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x