تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

بازتاب انیمیشن حمله پهپادهای ایرانی به اسرائیل

  • کد خبر : 22038
  • 23 بهمن 1392 - 8:47
بازتاب انیمیشن حمله پهپادهای ایرانی به اسرائیل

انیمیشن شبیه‌سازی حمله پهپادها و موشک های ایرانی به سرزمین‌های اشغالی، بازتاب فراوانی در رسانه‌های صهیونیستی پیدا کرد.

بازتاب انیمیشن حمله پهپادهای ایرانی به اسرائیل

به گزارش کمال مهر، پخش مستند «کابوس کرکس‌ها» و انیمیشن شبیه‌سازی حمله پهپادهای ایرانی به سرزمین‌های اشغالی و پایگاههای نظامی آمریکا در اطراف ایران که از صدا و سیما پخش شد، بازتاب‌های زیادی در رسانه‌های صهیونیستی داشت به طوری که این رسانه‌ها با اشاره به نشان دادن توان ایران در تلافی حمله احتمالی آمریکا یا اسرائیل به تاسیسات هسته ای در مورد مستند «کابوس کرکس ها» نوشتند که در این مستند با شبیه سازی های دراماتیک همچون فیلم های هالیوودی با موسیقی خاص و با یک حمله موشکی به ناو آبراهام لینکلن، جت ها و هلیکوپترهایی که در خلیج فارس آماده برخواستن هستند منهدم می شوند.

روزنامه اسرائیلی هاآرتص در گزارشی در همین رابطه نوشت: تلویزیون دولتی ایران یک حمله شبیه سازی شده به اسرائیل و ایالات متحده را جمعه شب پخش کرد. این مستند که به عنوان کابوس کرکس ها نامگذاری شده بود و از یک انیمیشن کامپیوتری بهره می برد، شهرها و سایت های اصلی اسرائیل شامل فرودگاه بن گورین و راکتور اتمی دیمونا را نشان می دهد که توسط هواپیماهای بدون سرنشین و موشک‌های ایرانی مورد حمله قرار می گیرند.

همچنین نشریه تایمز اسرائیل با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در رابطه با پاسخ دندان شکن ایران به هرگونه تهدید نظامی طی گزارشی خاطرنشان می سازد که در این مستند، هواپیماهای ایران آسمان اسرائیل را شکافته و مهمات قدرتمندشان را یکی پس از دیگری روی نقاط حساسی چون فرودگاه بین الملل بن گورین می ریزند و همه جا را نابود می کنند.

نشریه جروزالم پست نیز دیگر رسانه صهیونیستی است که در گزارشی از مستند کابوس کرکس‌ها، ضمن ترجمه تک تک عبارات رهبری و سخنان بکار رفته در این مستند، تاکید کرده این مستند برای تشدید فضای احساسی ضد امریکایی ساخته شده و در راستای سخنان اخیر رهبران ایران است که در چند روز گذشته این سخنان رو به افزایش نهاده است.

مستند «کابوس کرکس‌ها» که با استقبال داخلی نیز رو برو بوده، امشب مجددا در ساعت ۲۳ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

کد مطلب: ۳۰۹۱۹۵
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=22038

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x