تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

آغاز اجرای طرح زوج و فرد در کرج

  • کد خبر : 22083
  • 23 بهمن 1392 - 12:59
آغاز اجرای طرح زوج و فرد در کرج

فرمانده نیروی انتظامی استان البرز از اجرا طرح زوج و فرد در ماه پایانی امسال در کرج خبر داد.

گروه استانی «کمال مهر»؛ سردار احمد علی گودرزی با اعلام این خبر اظهار داشت: طرح زودج فرد به منظور تسهیل در رفت و آمد خودروها و کاهش بار ترافیکی در ایام پایانی سال امسال نیز در محدوده های سال گذشته و از ساعت ۶ صبح تا ۹ شب اجرا خواهد شد.

تصمیمی برای افزایش محدوده طرح گرفته نشده است

وی در خصوص افزایس محدوده های تحت پوشش طرح گفت: مطالعاتی انجام شده است و در صورت نیاز محدوده های تحت پوشش طرح زوج و فرد افزایش خواهد یافت اما هنوز در این خصوص تصمیمی گرفته نشده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان البرز با بیان اینکه متاسفانه هنوز زیر ساخت های لازم و مطلوب برای این طرح در کلانشهر کرج فراهم نیست، تصریح کرد: در شورای ترافیک استان مسائل مربوط  به اجرای طرح مطرح شده است، اجرای طرح زوج و فرد نیازمند تامین خودرو، دوربین و امکانات مورد نیز است که فراهم کردن آنها همکاری مسئولان را می طلبد.

رسانه های هنجارسازی کنند

سردار گودرزی افزوذ: خوشبختانه اجرای طرح در سال گذشته رضایتمندی مردم را به دنبال داشت و برای امسال نیز رسانه های باید با هنجار سازی پلیس را در اجرای هر چه بهتر طرح یاری کنند.

وی به نبود اطاعات کافی تکمیلی در این زمینه اشاره کرد و گفت: اطلاعات تکمیلی در خصوص بیمارستان ها، مراکز دولتی و … نداریم و اگر شهرداری و شورای ترافیک استان بستر لازم را فراهم آورند پلیس آمادگی اجرای طرح زوج و فرد را دارد.

البرز فقط ۲۲ دوریبن ترافیکی دارد

فرمانده نیروی انتظامی استان البرز نبود دوربین های لازم را مهمترین مشکل پیش روی اجرای این طرح عنوان کرد و اظهار داشت: در یکی از کشورهای خارجی که جمعیتش یک دهم جمعیت کرج است شش هزار و ۴۰۰ دوربین ترافیکی وجود دارد در حالی که استان البرز تنها ۲۲ دوربین دارد.

سردار گودرزی تاکید کرد: باید شهرداری و شورای ترافیک پلیس را در این زمینه یاری کنند زیرا استفاده از نیروی انسانی بر سر چهارراه های برای اجرای این طرح مناسب نیست و باید عزمی جدی و همه جانبه برای اجرای مطلوب زوج و فرد در کرج صورت گیرد.

۶۰ درصد خودروها در جاده های البرز غیر بومی هستند

وی در پایان اعلام کرد: ۶۰ درصد خودروهای در حال تردد در جاده های استان خودروهای غیر بومی هستند و پلیس استان البرز به دلیل اینکه البرز در شاهراه مواصلاتی چندین استان کشور قرار دارد همیشه و به خصوص در ایام تعطیل در آماده باش برای ارائه خدمات به مردم است.

منبع: مهر
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=22083

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x