تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

سرقت مسلحانه طلافروشی در پایتخت/درگیری خونین سارق با صاحب طلافروشی

  • کد خبر : 22062
  • 23 بهمن 1392 - 9:17
سرقت مسلحانه طلافروشی در پایتخت/درگیری خونین سارق با صاحب طلافروشی

سارق مسلحی که قصد سرقت از یک مغازه طلافروشی در محدوده جوادیه تهرانپارس را داشت، با حضور به موقع پلیس دستگیر و از سرقت ناکام ماند.

 

به گزارش خبرنگار حوادث کمال مهر، ظهر چند روز پیش بود که ماموران واحد گشت کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس در حال گشت زنی در محدوده نجمه بودند که متوجه شلیک یک تیر شدند و سریعا به دنبال صدا رفتند.ماموران پس از مشاهده اطراف خود و مغازه‌ها دیدند که دو نفر در مغازه طلافروشی در حال ضرب و شتم و یکدیگر هستند، به طوری که خون تمام مغازه را پر کرده است.

لذا ماموران به دلیل مسلح بودن یکی از آنان با هشدار پلیسی و در یک عملیات ضربتی وارد مغازه طلافروشی شده و پس از یک درگیری، فرد مسلح را خلع سلاح کرده و بازداشت می‌کنند.

فرد دوم این نزاع که خود را رامین معرفی نمود و به دلیل ضربه قنداق اسلحه به سرش دچار خونریزی شده بود به ماموران انتظامی عنوان داشت: این مرد چند دقیقه پیش وارد مغازه بنده شد و با تهدید اسلحه قصد سرقت داشت.

صاحب طلافروشی ادامه داد: سپس این سارق مسلح که با مقاومت من روبرو شده بود با شلیک یک تیر هوایی و درگیری قصد ساکت کردن بنده و سرقت طلاجات مغازه‌ام را داشت که خوشبختانه با حضور به موقع پلیس این سارق به هدف خود نرسید.

همچنین سارق مسلح نیز که به دلیل درگیری با صاحب طلافروشی دچار آسیب شده بود، جهت بازجویی به کلانتری منتقل شد.

سرهنگ علی اصغر صفی خانی رئیس کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: متهم پس از انتقال به کلانتری صراحتا به قصد سرقت از طلافروشی و شلیک تیر هوایی اعتراف کرد.

به گفته این مقام مسئول انتظامی ماموران در بازرسی از متهم ۱۰ عدد فشنگ جنگی نیز کشف و ضبط کردند.

انتهای پیام/

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=22062

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x