تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

ژست‌های پوپولیستی آقای رئیس جمهور+عکس

  • کد خبر : 21619
  • 21 بهمن 1392 - 13:59
ژست‌های پوپولیستی آقای رئیس جمهور+عکس

سیاست آمریکا اقتضا می کند که آقای رئیس جمهور در یک جا با بچه ها هم بازی شود و در جایی دیگر فرمان حمله ای را بدهد که نتیجه آن کشته شدن کودکان بی گناه است.

به گزارشگروه وبگردی کمال مهر،مقامات سیاسی، شخصیت‌های مشهور غیردولتی و سرمایه‌داران برای موجه و مردمی نشان دادن خود سعی می کنند هر از چند گاهی به میان مردم بروند و تصاویر این حضور تبلیغاتی را در رسانه‌ها منتشر کنند.

بعد از انقلاب اسلامی ایران، حضور مقامات سیاسی در میان مردم به روالی واقعی تبدیل شد و شاید همین مساله باعث شد با وجود تخریب چهره ایران و ایرانی، مردم در بسیاری از کشورها به ایرانی مستقل از شرق و غرب به عنوان نمونه‌ای منحصر به فرد از تعامل و ارتباط مقامات و مردم نگاه کنند.

تصویر زیر حضور باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا را نشان می‌دهد که در زمین چمن مدرسه‌ای در آمریکا رفته و با شاگردان این مدرسه هم بازی شده است. این تصویر درست زمانی گرفته شده است که مادران پاکستانی و افغانی زمانی که فرزندانشان برای رفتن به مدرسه از خانه خارج می‌شوند، امیدی به بازگشت آنها به خانه ندارند. هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا سال‌هاست به بهانه مبارزه با تروریسم، مردم این کشورها را هدف قرار می‌دهند.

سیاست آمریکا اقتضا می‌کند که آقای رئیس جمهور در یک جا با بچه‌ها هم بازی شود و در جایی دیگر فرمان حمله‌ای را بدهد که نتیجه آن کشته شدن کودکان بی‌گناه است.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=21619

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x