تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

پرینترهای جدید سامسونگ در Forum 2014

  • کد خبر : 21527
  • 21 بهمن 1392 - 9:06
پرینترهای جدید سامسونگ در Forum 2014

یکی از مهمترین قابلیت‌های جدید این محصولات، ارتباط نزدیک‌تر با ابزارهای موبایل و امکان چاپ اسناد و تصاویر از طریق ابزارهای همراه است.

کمال مهر: سامسونگ مدعی است که اولین چاپگر مجهز به فناوری NFC دنیا مدل Xpress C460 این شرکت است. اغلب چاپگرهایی که سامسونگ در فروم امسال خود به نمایش در آورده از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند و کاربر تنها با نزدیک‌کردن تلفن‌هوشمند مجهز به NFC خود به این چاپگرها،‌ قادر خواهد بود تا تلفن خود را با چاپگر جفت نموده و نسبت به چاپ اسناد و تصاویر خود توسط پرینتر اقدام کند.

نرم‌افزار مربوط به این چاپگرها بر روی ابزارهای اندرویدی و همچنین iOS قابل نصب هستند و کاربر از طریق این ابزارها قادر به چاپ بی‌سیم محتوای مورد نظر خود از تلفن یا تبلت خواهد بود.

اما سامسونگ تنها کاربران عادی را هدف قرار نداده و به شرکت‌ها نیز توجه ویژه‌ای داشته است. این شرکت پلتفرم تحت‌وب خاصی را توسعه داده که بدون سرور، امکان چاپ اسناد از طریق وب را میسر می‌کند. به این ترتیب تمام ابزارهای داخلی شرکت قادر به ارسال چاپ به چاپگر خواهند بود.

چاپگر مدل ProXpress M2880  تا ۲۸ صفحه در دقیقه و چاپگر مدل ProXpress C1860 تا ۱۸ صفحه در دقیقه چاپ می‌کنند. این چاپگرها از اپلیکیشن Samsung’s mobile print نیز پشتیبانی می‌کند. دارندگان موبایل‌های Galaxy می‌توانند به طور مستقیم محتوای مورنظر خود را چاپ کنند. سرویس Google Cloud Print نیز در این چاپگرها پشتیبانی می‌شود.

 

سامسونگ با معرفی Business Core Printing Solutions به کاربران تجاری، تجهیزات چاپ بی‌سیم را ارائه می‌دهد. این راهکار، امکاناتی را فراهم می‌کند که نیاز به اتصالات با سیم را در محل کار از بین می‌برد. همچنین با این ویژگی که در پرینترها و چندکاره‌های سامسونگ وجود دارد، نیاز به سرور جداگانه را از بین می‌رود. در سال ۲۰۱۰، سامسونگ پلتفرم XOA را معرفی کرد که تاکنون، به دلیل نیاز به امکانات سخت‌افزاری بالا، در پرینترهای مدل بالای A3 در دسترس بود. به همین دلیل سامسونگ، پلتفرم مبتنی بر وب XOA را معرفی کرد که نیاز به امکانات سخت‌افزاری بالا را از بین می‌برد و با اکثر پرینترهای مدل پایین A4 و چندکاره سازگار است. این پلتفرم به کامل بر مبنای وب کار می‌کند و در تمام ابزارهای هوشمند و سیستم‌عامل‌های مختلف قابل استفاده است.

زومیت
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=21527

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x