تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

اسکناس جدید داعش با عکس بن لادن

  • کد خبر : 21002
  • 19 بهمن 1392 - 14:16
اسکناس جدید داعش با عکس بن لادن

گروه تروریستی “داعش” وابسته به شبکه القاعده در عراق اسکناس جدیدی با عکس بن لادن را جایگزین پول ملی این کشور در استان الانبار کرد.

به گزارشسرویس بین‌‌الملل کمال مهر به نقل از العالم، کنگره بیداری عراق در بیانیه‌ای آورده است: “احمد ابوریشه” رئیس کنگره بیداری عراق در جریان بحث و بررسی مفاد طرح ارایه شده برای پایان دادن به بحران کنونی الانبار، تصویر یک اسکناس را نشان داد که گروه تروریستی “دولت اسلامی در عراق و شام” (داعش) در این استان منتشر کرده است.
 
وی افزود: داعش این واحد پول جدید را تحت عنوان دینار طراحی و در به اصطلاح “امارت الانبار” توزیع کرده است که در گوشه پایین سمت راست آن، عکس بن لادن در کنار نشان داعش چاپ شده است.
 
ابوریشه گفت: مبارزه با گروه داعش توسط ارتش و پلیس عراق با حمایت همه عشایر الانبار فارغ از نامگذاری‌های مختلف نظیر جنبش بیداری یا مانند آن صورت می‌گیرد زیرا تنها دغدغه عشایر، برقراری حاکمیت قانون و امنیت و حاکمیت دولت است.
 
 مردم و سران عشایر الانبار، از ارتش و پلیس عراق در سرکوب تروریسم و ریشه کن کردن داعش و پاکسازی الرمادی و فلوجه از شر آنان و دیگر گروهک‌های خفته حمایت و پشتیبانی می‌کنند.
 
” احمد خلف الدلیمی” استاندار الانبار روز جمعه جزئیات “طرح صلح” برای حل بحران این استان را اعلام و تاکید کرد: بر اساس این طرح، ارتش از شهرها عقب نشینی می‌کند و همه تدابیر قانونی و قضایی علیه تظاهر کنندگان مسالمت جو متوقف می‌شود و یک میلیارد دلار به عنوان غرامت به شهروندان خسارت دیده اختصاص می‌یابد.
 
ارتش عراق با کمک عشایر و پلیس محلی از بیش از یک ماه قبل عملیات گسترده‌ای را برای پاکسازی استان الانبار از وجود القاعده آغاز کرده است. مسئولان عراقی بارها رژیم سعودی را به حمایت مالی و تسلیحاتی از القاعده در این کشور متهم کرده و خواستار توقف این کمک‌ها شده اند.
 
 
انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=21002

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x