تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

آیا مدرس با فتنه گران قطع رابطه کرد+عکس

  • کد خبر : 21072
  • 19 بهمن 1392 - 16:27
آیا مدرس با فتنه گران قطع رابطه کرد+عکس

وی که چندی پیش خطبه عقدش توسط سید محمد خاتمی یکی از سران فتنه برگزار گردید و اجرای برنامه های تبلیغاتی سران فتنه را در سال ۸۸ بر عهده داشته است، اینک در تشییع پیکر جانباز فتنه ۸۸ حضور پیدا کرده بود.

به گزارشگروه وبگردی کمال مهر،صبح روز گذشته مراسم تشیع سید‌ علیرضا ستاری جانباز ۷۰ درصد فتنه ۸۸ صبح امروز (جمعه) در خیابان ۱۷ شهریور تهران با حضور شخصیت‌های سیاسی و کشوری برگزار شد. این جانباز فتنه سال ۸۸ در قطعه ۵۶ بهشت زهرا به خاک سپرده شد. سید علیرضا ستاری در عاشورای سال ۸۸ مورد حمله آشوب گران قرار گرفت و از ناحیه جمجمه سر به شدت مجروح شد.

فاطمه محمدعلی‌ مادر «سید علیرضا ستاری» در حاشیه مراسم تشییع فرزندش اظهار داشت: خود بسیجی هستم و زمانی که پسرم ۱۲ ساله بود، او را عضو بسیج کردم تا همیشه در دامان ولایت باشد؛ چرا که بهترین راه، راه ولایت است.

حضور امیر حسین مدرس در این برنامه یکی از حاشیه های این مراسم بود. وی که چندی پیش خطبه عقدش توسط سید محمد خاتمی یکی از سران فتنه برگزار گردید، اینک در تشییع پیکر جانباز فتنه ۸۸ حضور پیدا کرده بود.
امیر حسین مدرس که شهرتش، مدیون حضور در برنامه های مذهبی است، با تضاد آشکار بین رفتارهایش باعث سردرگمی مردم شده است. گاهی در سریال با موضوع ضد فتنه بازی می کند و گاهی هم تریبون  تبلیغاتی سران فتنه می شود. روزی در تشییع پیکر جانباز فتنه حضور می یابد و روزی خطبه عقد را در دفتر سران فتنه می خواند.
حضور روز گذشته امیر حسین مدرس در تشییع جنازه این جانباز فتنه با واکنش حاضرین در برنامه همراه بود. تا حدی که یکی از مادران شهدا انتقادات تندی را نسبت به تضادهای آشکاردر مواضعش ابراز داشت.
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=21072

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x