تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

مصباح یزدی:می گویید انتقاد را دوست دارید ولی دروغ می گویید

  • کد خبر : 20804
  • 19 بهمن 1392 - 7:54
مصباح یزدی:می گویید انتقاد را دوست دارید ولی دروغ می گویید

انتقاد علما و بزرگان و کسانی که وارث این انقلاب هستند از خانواده های شهدا هستند اینها دارند به شما نصیحت می کنند و می گویند گول آمریکا را نخورید و دنبال این راحتی خیالی نرید؛

 

مصباح یزدی:می گویید انتقاد را دوست دارید ولی دروغ می گویید +صوت

گروه سیاسی کمال مهر – آیت الله مصباح یزدی رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) دیشب  در مراسمی که در حسینیه امام خمینی(ره) قم، برگزار شد به انتقاد شدید از دولت پرداختند.

متن زیر قسمتی از سخنان آیت الله مصباح می باشد:

متهم می کنند به بی سوادی، کم فهمی، کج فکری و چیزهایی از این دست. اینها نصیحت خدا و پیغمبر است . دوست نمی دارید کسی بهتون نصیحت کنه کسی به شما انتقاد بکنه می گویید انتقاد را دوست دارید ولی دروغ می گویید، طاقت شنیدن یک جمله گل ندارید. انتقاد علما و بزرگان و کسانی که وارث این انقلاب هستند از خانواده های شهدا هستند اینها دارند به شما نصیحت می کنند و می گویند گول آمریکا را نخورید و دنبال این راحتی خیالی نرید؛ دروغ است نخواهید رسید به این رفاهی که به شما وعده می دهد تازه اگر برسید به چه قیمتی. عزت این مردم را می فروشید، خون های هزاران شهید رو در طول این سی و چند سال به باد می دید فقط برای اینکه چند دلار از پول تون رو بهتون برگردونند زهی حماقت.

ارزش های خدا رو یادتون نره؛ برای چی انقلاب کردند. امام برای چی انقلاب کرد. مردم برای چی این همه کشته دادند برای اینکه نون شون ارزون بشه. اون مادری که خودش کفن به قامت بچه هاش می پوشید نه یک، دو تا، سه تا جوون به جبهه می فرستاد بعد هم یک قطره اشک نمی گذاشت از چشمش بیاد اون برای شکمش بود بچه هاش رو می فرستاد انقلاب؟

چرا داریم ارزش ها رو فراموش می کنیم. بدترش این است که ما به پای امام و رهبری هم بگذاریم و بگیم این کاری که ما می کنیم طبق پیروی از امام است و پیروی از مقام معظم رهبری.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=20804

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x