تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

لاریجانی ادعای ظریف را تائید نکرد

  • کد خبر : 21051
  • 19 بهمن 1392 - 16:09
لاریجانی ادعای ظریف را تائید نکرد

نماینده مردم بجنورد در واکنش به اظهارات محمدجواد ظریف گفت‌: ما بارها از آقای لاریجانی درباره ژنو سوال کردیم که وی می‌گوید من به عنوان عضو، در شورای عالی امنیت ملی هستم اما رابط شورا یا دولت با مجلس نیستم.

 

 

لاریجانی ادعای ظریف را تائید نکرد

به گزارش کمال مهر، قاسم جعفری نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات خانه ملت، در واکنش به اظهارات اخیر محمد جواد ظریف مبنی بر اینکه «ما جزئیات کامل توافقات ژنو را داده‌ایم و نمایندگان محترم باید از رئیس مجلس سوال کنند»، گفت: ما بارها از آقای لاریجانی در این باره سوال کردیم که وی می‌گوید من به عنوان عضو، در شورای عالی امنیت ملی هستم اما رابط شورا یا دولت با مجلس نیستم. بنابر این آقای لاریجانی ادعای آقای ظریف را درباره توافق‌نامه ژنو تائید نکرده است.

وی با بیان اینکه وزیر امورخارجه از پاسخگویی به مجلس طفره نروند، اظهار داشت: اگر آقای ظریف از پاسخگویی طفره برود مجلس شورای اسلامی از ظرفیت قانونی خود استفاده خواهد کرد.

جعفری همچنین تاکید کرد: ابراز تاسف از انتقادهای دوستان داخلی برای کسی که به جای پاسخ به تهدیدات غربی‌ها خطاب به منتقدان ابراز تاسف می‌کند، جای گلایه دارد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=21051

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x