تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

دوره مرعشی‌ها تمام شده است/ لزوم تغییر نگرش طیف مرعشی به مسائل کشور

  • کد خبر : 20446
  • 17 بهمن 1392 - 9:21
دوره مرعشی‌ها تمام شده است/ لزوم تغییر نگرش طیف مرعشی به مسائل کشور

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با محکوم کردن اظهارات اخیر مرعشی مبنی بر پایان یافتن رفتارهای انقلابی و ایدئولوژیکی گفت: دوره مرعشی‌ها تمام شده است.

به گزارشگروه وبگردی کمال مهر، مجید گروسی عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی  در ارزیابی اظهارات اخیر مرعشی مبنی بر پایان یافتن رفتارهای انقلابی و ایدئولوژیکی و تکیه بر کار اقتصادی، گفت: دیدگاه طیف مرعشی که مبتنی بر دیدگاه اقتصادی است ضربات بسیاری را به مردم و نظام زده است.

وی تاکید کرد: ما مخالف سرمایه‌دار شدن افراد نیستیم اما باید ببینیم این امر به چه قیمتی صورت می‌گیرد. بنابراین بهتر است پیش از آنکه مرعشی دغدغه‌ مسائل اقتصادی را داشته باشد بین مسائل فرهنگی و اجتماعی متمرکز شود.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با بیان اینکه برخی تلاش دارند ناکارآمدی خود را با مسائل دیگری پنهان کنند، تصریح کرد: کشورمان دارای مشکلات عدیده‌ای است که باید بر بستر اجتماعی و فرهنگی آن رسیدگی شود و تکیه بر امر اقتصادی به تنهایی درست نیست.

گروسی ادامه داد: مردم امروز اجازه نمی‌دهند که افرادی با فریبکاری بر مردم حاکم شده و سکان‌داری امور را به دست بگیرند و در واقع باید گفت که اکنون دوره مرعشی‌ها تمام شده است و سیاست روز دنیا قبول نمی‌کند که مرعشی‌ها سکان‌دار امروز کشور باشند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=20446

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x