تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

نفوذ ایران برای سومین بار در تاریخ فراتر از مرزهای مدیترانه رفته است / قوی‌ترین کشور غرب آسیا هستیم

  • کد خبر : 20649
  • 17 بهمن 1392 - 15:47
نفوذ ایران برای سومین بار در تاریخ فراتر از مرزهای مدیترانه رفته است / قوی‌ترین کشور غرب آسیا هستیم

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: نفوذ ایران و انقلاب اسلامی ایران تا مرزهای رژیم صهیونیستی گسترش پیدا کرده و این سومین‌بار در تاریخ ایران است که ما فراتر از دریای مدیترانه نفوذ پیدا کرده‌ایم.

 

خبرگزاری فارس: نفوذ ایران برای سومین بار در تاریخ فراتر از مرزهای مدیترانه رفته است / قوی‌ترین کشور غرب آسیا هستیم

به گزارش کمال مهر از اصفهان، سردار سرلشکر سیدیحیی رحیم‌صفوی صبح امروز در یادواره ۱۹۰ شهید حسینیه بنی‌فاطمه اصفهان با رساندن سلام مقام معظم رهبری به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران تصریح کرد: اگر شهدا نبودند امروز ایران آزاد نبود و شاهد حضور عراقی‌ها حتی در همین شهر اصفهان بودیم. ما با رشادت و عشق به میهن تا سر حد شهادت از کشور و انقلاب اسلامی دفاع می‌کنیم و هرگز از شهادت نخواهیم ترسید.

وی با بیان اینکه از آغاز تشکیل سپاه پاسداران آماده شهادت بودیم، افزود: کسانی که شهید نشده‌اند امروزه در معرض امتحان بسیار بزرگی قرار گرفته‌اند و قرار است با چشیدن سرد و گرم دنیا امتحان شوند.

این مسئول با تاکید بر اینکه شهدا در میان ما ناشناخته مانده‌اند، تصریح کرد: شاید با یادواره‌ها و مراسم بزرگداشت شهدا بتوانیم قدری به شناخت آنها نزدیک شویم؛ شهدا عارفان عاملی بودند که ره صدساله را یک شبه پیمودند و از رمز و راز هستی به خوبی آگاه بودند و به قدری مجذوب نور الهی شدند که از دنیا به سادگی دل بریده‌اند و چه بسیار بودند شهیدانی که زمان مرگ خویش را از پیش می‌دانستند و آماده شهادت شده بودند.

مشاور عالی مقام معظم رهبری شهدا را الگوی همه انسان‌ها و نسل‌های بشری خواند و خاطرنشان کرد: همانگونه که شهادت عزت ابدی است خانواده شهید بودن نیز عزت دنیا و آخرت است هر مسئول هر شهروند و هر کسی که در این کشور زندگی می‌کند مدیون خون شهدا است و باید پاسدار خون شهدا باشد.

رحیم‌صفوی شهدا را مانوس با قرآن خواند و افزود: شهدا بسیار به تلاوت قرآن علاقه داشتند و به‌خصوص همت خاصی در برپایی نماز شب داشتند و در همان صحنه‌های سخت و هولناک جنگ به بالاترین درجات عرفان رسیدند و با چشم دل و معرفت الهی نور الهی را مشاهده کردند.

مشاور عالی مقام معظم رهبری اظهار داشت: قدرت جهان امروزه متکی بر استراتژی‌های جنگ نرم است و پس از انقلاب اسلامی با شکل گرفتن قدرتی نو نظام دو قطبی جهان را بر هم زدیم و موجب پدید آمدن قدرتی جدید در جهان شدیم که این قدرت جدید قدرت اسلامی است که منشاء آن ایران و انقلاب اسلامی ایران است.

رحیم صفوی افزود: امروزه شاهد هستیم که جوانان حزب‌الله لبنان با الگو گرفتن از شهدا و رزمندگان ایران در برابر رژیم صهیونیستی مقاومت کرده‌اند و شکست‌های سختی را بر این رژیم تحمیل کرده‌اند.

وی انقلاب‌های مردمی شکل‌گرفته در جهان را حاصل صدور انقلاب اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: اینکه انقلاب مصر توسط آمریکا مصادره شد به علت نبود رهبری و ولی فقیه در این کشور است. رهبر معظم انقلاب بزرگترین نعمت ما در شرایط کنونی است که در مقایسه ایشان با رهبران ۱۹۲ کشور جهان به خوبی تمایزها و برتری‌های اخلاقی، دینی و الهی ایشان نسبت به دیگر رهبران کشورهای جهان مشاهده می‌شود.

رحیم‌صفوی ادامه داد: در طول دوران دفاع مقدس فرزندان رهبر انقلاب که در آن زمان در سمت ریاست جمهوری بودند حضور مستمر و دائمی در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل داشتند و به لطف خدا امروزه انقلاب اسلامی در ایران به عنوان کشوری باثبات و با نفوذ توسط رهبری عالم با تدبیر و الهی به ثبات رسیده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: نفوذ ایران و انقلاب اسلامی ایران تا مرزهای رژیم صهیونیستی گسترش پیدا کرده و این سومین‌بار در تاریخ ایران است که ما فراتر از دریای مدیترانه نفوذ پیدا کرده‌ایم.

مشاور عالی مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه تکفیری‌ها مسلمان نیستند بلکه صهیونیست‌هایی هستند که توطئه‌های صهیونیستی، آمریکایی و عربی را در سوریه به وجود آورده‌اند ابراز داشت در صورتی که بشار اسد از قدرت برکنار شود و دیگر سدی بر سر راه اسرائیل در آن منطقه حساس و مهم وجود نداشته باشد نوبت به حزب‌الله لبنان، دولت اسلامی عراق و نهایتا جمهوری اسلامی ایران می‌رسد که مورد هجوم و حمله دشمن صهیونیستی و استکبار جهانی قرار گیرد.

وی در پایان با اشاره به پیشرفت‌ها و دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران پس از انقلاب اسلامی گفت: به لطف خدا ایران امروزه قوی‌ترین کشور در منطقه غرب آسیا است و از هرگونه گزند و دست‌درازی دشمنان به خاطر مقاومت همه‌جانبه مردم در برابر توطئه‌ها و تحریم‌های اقتصادی در امان است.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=20649

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x