تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
2

وقتی تراکتورها حرکات موزون انجام می دهند +عکس

  • کد خبر : 19825
  • 15 بهمن 1392 - 7:17
وقتی تراکتورها حرکات موزون انجام می دهند +عکس

کشاورزان گاهی دست به کارهای عجیبی می زنند و به همراه تراکتور خود حرکات غیرمعقولی انجام می دهند. کشاورزان اهل نبراسکای آمریکا نیز راهی جالب برای لذت بردن از تراکتور سواری پیدا کرده اند و آن انجام حرکات موزون به وسیله این خودروی غول پیکر است.

به گزارش گروه خواندنی های کمال مهر، تراکتورها وسیله های نقلیه سنگینی هستند که تقریبا کسی نیست که با آن آشنا نباشد. این وسیله های نقلیه عجیب همیشه به عنوان خودروی اصلی کشاورزها شناخته می شوند و معمولا این افراد هستند که بیش از دیگران سوار تراکتوراند.کشاورزان گاهی دست به کارهای عجیبی می زنند و به همراه تراکتور خود حرکات غیرمعقولی انجام می دهند. کشاورزان اهل نبراسکای آمریکا نیز راهی جالب برای لذت بردن از تراکتور سواری پیدا کرده اند و آن انجام حرکات موزون به وسیله این خودروی غول پیکر است.

“لوری مسون” مسئول برگزاری این مسابقات عجیب اعتقاد دارد ورزش یا گروه آن ها در دنیا منحصر به فرد است و به دنبال راهی برای ثبت کردن این رشته هستند.  این مسابقه هرساله و چند هفته پس از پایان تعطیلات سال نو برگزار می شود.

تاریخچه این رشته ورزشی بسیار عجیب به قرن ۱۵ باز می گردد زیرا در آن زمان یک تبلیغ تلویزیونی باعث شد تا این رشته پیدایش یابد. در سال ۱۹۵۳ هنگام تبلیغ یک نوع تراکتور خاص، راننده حرکات عجیبی و مارپیچی را با تراکتور انجام می داد که باعث شد هر ساله راننده ها دور هم جمع شده و با انجام این حرکات، تراکتورها را به حرکت موزون وادارند.

این مسابقات از سال ۱۹۹۹ آغاز شده است و طی آن تراکتورهای مختلف از سراسر کشور دور هم جمع شده و درون زمین هایی مشابه با زمین های کشاورزی شروع به حرکات جلو عقب یا به جهتین می کنند که در انتها نقش های زیبایی را به جا می گذارد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=19825

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x