تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

دستاوردهای انقلاب اسلامی در همه حوزه‌ها کم‌نظیر است

  • کد خبر : 20082
  • 15 بهمن 1392 - 12:50
دستاوردهای انقلاب اسلامی در همه حوزه‌ها کم‌نظیر است

استاندار البرز گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی طی ۳۵ سال اخیر در همه حوزه‌ها کم‌نظیر است.

 

 

 

کمال مهر:

سیدطاهر طاهری اظهار کرد: پیش از انقلاب اسلامی، ایران با وجود داشتن منابع و ذخایر ارزشمند به دلیل اینکه حکام و سران رژیم منفور ستمشاهی هرگز به فکر خدمت به جامعه و مردم و توسعه کشور نبودند، به یک کشور مصرف کننده صرف تبدیل شده بود.

وی تصریح کرد: در این رژیم به جای توجه به تولید و اجرای طرح‌ها و پروژه‌های تولیدی و صنعتی، بیشتر به واردات توجه می‌شد و ایران تبدیل به یک کشور مصرف کننده شده بود.

عالی‌ترین مقام اجرایی در استان البرز افزود: واردات کالاها نیز به اختیار خود ایران و براساس نیازها طراحی نمی‌شد و پول نفت این کشور بیشتر به جیب کشورهای غربی می‌رفت و سودی برای مردم ما نداشت.

طاهری ادامه داد: به عنوان نمونه تجهیزات نظامی که از سوی غربی‌ها به ما فروخته می‌شد، با وجود اینکه پول آنها را پرداخته بودیم، اما به ما اجازه نمی‌دانند که دانش تولید این تجهیزات را داشته باشیم و فقط مصرف کننده بودیم و حتی اجازه نمی‌دانند تجهیزاتی را که اشکال فنی پیدا می‌کرد، تعمیر کنیم.

وی افزود: بنابراین به طور کامل استقلال ایران در دوران ستمشاهی متزلزل شده بود و یکی از خواسته‌های اصلی مردم در دوران مبارزاتی پس از استقرار یک نظام دینی، دستیابی به استقلال بود.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی و بیرون راندن حکام سرسپرده و غرب‌زده رژیم ستمشاهی، ملت ایران با اتکا به قدرت داخلی و توان ملی در عرصه‌های مختلف تجربه‌ای جدیدی را آغاز کرد و امروز در همه حوزه‌ها دستاوردهایی که طی ۳۵ سال گذشته داشتیم، کم‌نظیر و حتی بی‌نظیر است.

طاهری اظهار کرد: به عنوان نمونه در حالی که طی دوران دفاع مقدس کشورهای غربی حتی از فروش ساده‌ترین تجهیزات نظامی به ما خودداری می‌کردند، امروز ایران اسلامی به برکت انقلاب، قدرت ملت و هدایت‌های ولایت در ساخت تسلیحات دفاعی به مرز خودکفایی رسیده است.

وی گفت: این‌ دستاوردها در حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، علمی و غیره برای مردم به طور کامل ملموس و نمایان است و به همین دلیل در همه عرصه‌ها مردم ایران بزرگ‌ترین پشتیبان و حامی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و این حمایت با گذشت بیش از ۳ دهه از عمر انقلاب با قدرت ادامه دارد.

 

 

 

فارس

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=20082

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x