تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
0

جشن بهاران با ممنوعیت ‘رسانه های مجاز محلی’ در هشتگرد برگزار شد!

  • کد خبر : 19946
  • 15 بهمن 1392 - 9:17
جشن بهاران با ممنوعیت ‘رسانه های مجاز محلی’ در هشتگرد برگزار شد!

به مناسبت دهه فجر جشن بهاران دیروز در شهرجدید هشتگرد برگزار شد. این جشن برای عموم مردم رایگان بود و میهمانان هنرمند سرشناسی اعم از یوسف تیموری، ملیکا زارعی(خاله شادونه)، علیرضا روزگار و چندی دیگر برای هنرنمایی و سخنرانی به این مراسم دعوت شده

گروه استانی«تکمال مهر»؛ شرکت عمران، شورای شهر و شهرداری شهر جدید هشتگرد در سنتی نیکو امسال نیز به مناسبت دهه مبارک فجر برنامه ای  شاد برای  گرامیداشت روزهای بازگشت رهبر انقلاب تدارک دیدند، برنامه ای که در مراحل اجرا و مدیریت کاستی های قابل توجهی داشت و با همراهی و همکاری نیروی انتظامی شهرستان به بهترین شیوه ممکن برگزار شد البته حاشیه های نازیبایی هم داشت که شایسته چنین مراسمی نبود.

در این جشن افراد سرشناسی اعم از یوسف تیموری، ملیکا زارعی(خاله شادونه)، علیرضا روزگار و چندی دیگر برای هنرنمایی و سخنرانی دعوت شده بودند. مسئولین شهر نیز به عنوان میهمان ردیف اول حضور داشتند و همچنین این مراسم تحت پوشش تصویری صدا و سیمای استان البرز قرار گرفت.

به دلیل سابقه بی نظمی در جشن ولایت در این مکان، مجریان مراسم شدیداً به فکر برقراری نظم بودند. در حالی که نیروی انتظامی به عنوان ضابط قضایی حضوری گسترده داشتند و با ناهنجاری های اندکی که رخ میداد بسیار مودبانه و با تذکر برخورد داشتند اما نیروهایی که لباسی منقش به آرم انتظامات داشتند با خشونت به شادی حاضران پاسخ می دادند و بعضاً از ادبیاتی غیر مودبانه نیز استفاده می کردند.

مسئولان برگزاری مراسم برخلاف فرمایشات مقام رهبری و مسئولان عالی رتبه نظام در مورد هر چه باشکوه برگزار شدن مراسم دهه فجر و پوشش خبری کامل مراسم های اینگونه، هیچ دعوت رسمی از رسانه های محلی برای پوشش خبری جشن گرامیداشت دهه فجر ارسال نکردند.

با توجه به حضور گسترده نیروی انتظامی در محل و تصریح قانون در مورد ضابط قضایی بودن این نیرو و وجود قوانین موضوعه در مورد نحوه عملکرد بنگاههای خبری، با وجود عدم ممناعت نیروی انتظامی در مورد تهیه عکس و خبر، نیروهایی که به عنوان حراست این برنامه در نظر گرفته بودند و خود را از نیروهای شرکت عمران شهرستان ساوجبلاغ معرفی کرده بودند، از فعالیت خبری رسانه های محلی ممناعت به عمل آورده و برای دادن اجازه فعالیت خبری ارائه کارت خبرنگاری و حتی کپی گواهی پایگاه خبری را کافی ندانسته و خواهان ارائه اصل پروانه بنگاه خبری را داشتند، که این سوال را به ذهن می رساند که حراست برنامه فوق دارای چه مقامی بوده که آشکارا قوانین موضوعه کشور و فرمایشات مقامات عالی کشور در مورد  پوشش هر چه بیشتر جشن  دهه فجر را بنا بر سلیقه شخصی خود زیر پا می گذارند.

 از مسئولین استان خواهشمندیم که نسبت بررسی در مورد عملکرد افراد به کار گمارده شده در چنین سمت هایی دقت بیشتری داشته باشند و با چنین عملکردهایی برخورد قاطع کرده و در مورد مسئول حراست مربوطه که مدعی فعالیت در صدا و سیما استان البرز شده است جای سوال دارد چگونه فردی شاغل در یکی از نهادهای زیر مجموعه نهاد رهبری اینگونه فعالیتی برخلاف تاکید حجت الاسلام روحی یزدی ریس هماهنگی شورای تبلیغات اسلامی استان البرز مبتنی بر حمایت مسئولین از خبرنگاران در مراسم دهه فجر را انجام داده و با افتخار خود را جزو کارکنان صدا و سیما می نامند.

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع: روزنم

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=19946

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x