تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

کرج شامگاه سه‌شنبه دمای ۱۱ درجه زیر صفر را تجربه می‌کند

  • کد خبر : 19614
  • 14 بهمن 1392 - 9:54
کرج شامگاه سه‌شنبه دمای ۱۱ درجه زیر صفر را تجربه می‌کند

مدیر کل هواشناسی استان البرز گفت: روند کاهش دمای هوا تا آخر هفته ادامه یافته و شامگاه سه‌شنبه دمای هوا کرج به منفی ۱۱ درجه کاهش می‌یابد.

منصور رحمانیان اظهار داشت: طی روزهای اخیر و با استقرار سامانه بارشی در کشور و به ویژه بارش برف در مناطق کوهستانی و ارتفاعات از جمله رشته کوه‌های البرز، مردم ایران و ساکنان استان البرز کاهش چشم‌گیر دمای هوا را تجربه می‌کنند.

وی تصریح کرد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل داده‌های علمی، سرمای شدید هوا در استان البرز تا آخر هفته تداوم یافته و این در حالی است که از صبح امروز شاهد ورود سامانه بارشی جدیدی به آسمان استان هستیم.

مدیر کل هواشناسی استان البرز افزود: بر این اساس پیش‌بینی می‌شود که از عصر امروز شاهد افزایش ابر، وزش باد و بارش‌های پراکنده در سطح استان باشیم و این شرایط طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه تداوم دارد.

رحمانیان ادامه داد: بنابراین انتظار داریم که طی روزهای آینده در ارتفاعات استان شاهد بارش برف و در سطح شهرها بارش‌های پراکنده باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که وضعیت کاهش دمای هوا در استان البرز چگونه پیش‌بینی می‌شود، گفت: طی شب‌های اخیر با کاهش هفت تا ۱۰ درجه‌ای دما در شهرستان‌ها و مناطق مختلف کرج روبه‌رو بودیم.

مدیر کل هواشناسی استان البرز افزود: این شرایط در روزهای آینده و تا پایان هفته جاری تداوم یافته و شهروندان ساکن کرج یکی از سردترین شب‌های تاریخ را در پیش خواهند داشت.

رحمانیان بیان داشت: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده، شامگاه سه‌شنبه دمای هوا کرج به منفی ۱۱ درجه کاهش می‌یابد.

وی متذکر شد: کاهش دمای هوا به دلیل ورود سامانه بارشی به کشور و بارش‌های شدید برف در ارتفاعات و استان‌های شمالی است.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: سامانه بارشی که از امروز وارد استان البرز شده، تا روز چهارشنبه آسمان استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

 

 

 

 

 

 

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=19614

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x