تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
1

دختر زیبارو برای تجاوز گروهی ربوده شد+ عکس

  • کد خبر : 19557
  • 14 بهمن 1392 - 8:35
دختر زیبارو برای تجاوز گروهی ربوده شد+ عکس

به گزارش پلیس واشنگتن در پی یک تماس تلفنی با فوریت‌های پلیس، دختر نوجوان توانست خود را از چنگال آدم ریایان متجاوز نجات دهد.

به گزارش خبرنگار حوادث کمال مهر به نقل از اسوشیتدپرس: دختر ۱۵ ساله‌ای که توسط همکلاسی سابقه‌دار خود با همکاری دوتن دیگر از دوستانش ربوده و در داخل صندوق عقب یک خودروی سواری محبوس شده بود پس از حضور پلیس نجات یافت.

به گزارش این خبرگذاری دختر نوجوان توانست با پنهان کردن گوشی خود هنگام انتقال وی به داخل صندوق عقب خود با مرکز فوریت‌های پلیس تماس حاصل کرد و آنچه را اتفاق افتاده بود، برای پلیس بازگو کرد.

ربایندگان پس از انتقال دختر ۱۵ ساله به یک منطقه کوهستانی وی را با چشمان بسته داخل یک کیسه چوبی زندانی کردند.

از آنجائیکه گوشی تلفن همراه هنوز در لباس وی پنهان مانده بود، پلیس واشنگتن توانست با ردیابی گوشی محل موردنظر را شناسایی و پس از یک عملیات هر سه متهم مرتبط با این آدم ربایی را پس از ورود به صحنه جرم دستگیر کردند.

به گزارش پلیس به دختر ۱۵ ساله هیچ آسیبی وارد نشده بود و سالم نزد والدین خود بازگشت. هر سه متهم پس از تکمیل پرونده برای محاکمه به دادگاه فرستاده خواهند شد.

عامل اصلی این آدم ربایی که همکلاسی سابق دختر ۱۵ ساله بود، انگیزه خود را از این آدم‌ربایی تجاوز جنسی و شکنجه بازگو کرده است.

انتهای‌پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=19557

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x