تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

برنامه های دهه فجر ورزش و جوانان البرز تشریح شد

  • کد خبر : 19683
  • 14 بهمن 1392 - 13:10
برنامه های دهه فجر ورزش و جوانان البرز تشریح شد

علیرضا جوانمردی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز برنامه های دهه فجر این اداره کل را تشریح کرد.

به گزارش کمال مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز؛ علیرضا جوانمردی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با اشاره به برگزاری ۲۸۶ برنامه ورزشی در ایام الله دهه فجر بیان کرد: برنامه های متنوع و متعددی به مناسبت گرامی داشت ایام پر خیر و برکت دهه فجر در حوزه ورزش و جوانان شهرستانهای کرج، ساوجبلاغ، نظرآباد، فردیس، طالقان و اشتهارد برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: طی برنامه ریزی های انجام شده، ۳۱ برنامه در شهرستان کرج، ۴۱ برنامه در ساوجبلاغ، ۲۰ برنامه در نظرآباد، ۱۰ برنامه در فردیس، ۹ برنامه در طالقان و ۵ برنامه در شهرستان اشتهارد در حوزه ورزش و جوانان برگزار خواهد شد.

جوانمردی افزود: ۱۲ برنامه نیز توسط اداره کل ورزش و جوانان در این ایام برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری رقابتهای مختلف ورزشی توسط دیگر دستگاههای استان گفت: در دانشگاههای البرز ۷۷ رویداد ورزشی، آموزش و پرورش ۶ مسابقه و جشنواره، سپام امام حسن مجتبی (ع) ۷ برنامه ورزشی و در مناطق ۱۲ گانه شهرداری کرج ۱۰ مسابقه در رشته های مختلف برگزار خواهد شد که در مجموع ۱۴۰ برنامه مربوط به اداره کل ورزش و جوانان میباشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز همچنین در رابطه با افتتاح پروژه های ورزشی اظهار اشت: در این دهه مبارک ۷ پروژه ورزشی استخر سرپوشیده شهر جدید هشتگرد، دفتر نمایندگی ورزش و جوانان شهر جدید هشتگرد، سالن ورزشی سرپوشیده چند منظوره شلمزار در ساوجبلاغ، سالن ورزشی سرپوشیده خوروین در ساوجبلاغ، سالن ورزشی تخصصی شمشیربازی در مجموعه ورزشی انقلاب کرج، زمین چمن روستای جارو در شهرستان اشتهارد و زمین چمن روستای اغلان تپه در شهرستان ساوجبلاغ افتتاح خواهند شد.

وی در پایان تصریح کرد: جامعه ورزش و جوانان استان البرز همپای دیگر اقشار مردم این ایام با شکوه را جشن خواهد گرفت و حضور گسترده ای در راهپیمایی ۲۲ بهمن خواهند داشت.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=19683

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x