تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

اقدام تامل برانگیز موسسه امام(ره)/ از دسترس خارج شدن «خبرآنلاین»/ اشتباه دولت اصلاحات از زبان آصفی/ انتقاد خوش‌چهره به سبد کالا

  • کد خبر : 19492
  • 14 بهمن 1392 - 7:07
اقدام تامل برانگیز موسسه امام(ره)/ از دسترس خارج شدن «خبرآنلاین»/ اشتباه دولت اصلاحات از زبان آصفی/ انتقاد خوش‌چهره به سبد کالا

مجوز رسمی آمریکا برای حمل محموله‌های دریایی به مقصد ایران،‌ از دسترس خارج شدن سایت خبرآنلاین، پوسیدن گزینه‌های روی میز و تحقیر نیازمندان به بهانه کار خیر ‌از مهم‌‌ترین اخبار امروز رسانه‌های مجازی و مکتوب کشور است.

خبرگزاری فارس: اقدام تامل برانگیز موسسه امام(ره)/ از دسترس خارج شدن «خبرآنلاین»/ اشتباه دولت اصلاحات از زبان آصفی/ انتقاد خوش‌چهره به سبد کالا

سرویس فضای مجازی کمال مهر به منظور سهولت در ارائه مهم‌ترین اخبار سایت‌ها و روزنامه‌های روز کشور به مخاطبان خود، مهم‌ترین اخبار این رسانه‌ها را به صورت روزانه در یک بسته خبری آماده و منتشر می‌کند. در ادامه مهم‌ترین اخبار سایت‌ها و روزنامه‌های کشور در روز ‌‌‌‌یکشنبه ۱۳/۱۱/۱۳۹۲ می‌آید:

* خبرنگار شبکه خبری روسیه:‌ خبر کشته شدن مردم بی‌گناه توسط ارتش سوریه مستند نیست  

آناستازیا پوپوا خبرنگار و مسئول دفتر اروپایی شبکه خبری روسیه ۲۴ به سایت مشرق می‌گوید: اخبار دروغی از سوریه مخابره می‌شد که ارتش سوریه مردم بی‌گناه را می‌کشد ولی این اخبار هیچ مستنداتی نداشت و تصویری از این کشتار وجود نداشت.

* مجوز رسمی دولت آمریکا برای حمل محموله‌های دریایی به مقصد ایران؟+سند

سایت صبحانه در خبری نوشت: اخیرا نامه‌ای خطاب به تمامی رؤسای اتاق‌های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سراسر کشور ارسال و در آن رسما اعلام شده است که یک شرکت آمریکایی، با مجوز رسمی دولت ایالات متحده آماده حمل محموله‌های انتقالی از این کشور به ایران است.

*  گزینه‌ها پوسید روی میز

حسین قدیانی طی یادداشتی در روزنامه وطن امروز نوشت: سی و پنج سال است که براساس آنچه رؤسای جمهور آمریکا منقول می‌دارند، هفته بعد قرار است انقلاب اسلامی سقوط کند! به خدا این گزینه نظامی، پوسید روی میز رؤسای جمهور آمریکا.

* دولت یک صندلی به نجفی بدهکار است؟

سایت جهان نیوز در گزارشی نوشت: گویا رئیس‌جمهور محترم و دولت یازدهم یک صندلی به آقای نجفی بدهکار است و بنا دارد بدون در نظر گرفتن توانایی و تخصص، صرفاً بدهی خود را به وی پرداخت کند! اما آیا واقعاً مردم نیز به آقای نجفی بدهکار هستند؟

* خوش‌چهره: دولت قصد درمان ریشه‌ای مسائل اقتصادی را ندارد

محمد خوش‌چهره،‌ استاد اقتصاد دانشگاه تهران به سایت دانا می‌گوید: من با اصل توزیع سبد به عنوان یک رویه مخالفم ولی اگر این اقدام التیام‌بخش و مقطعی باشد، تا اندازه‌ای می‌توان اغماض کرد.

* سایت «خبرآنلاین» از دسترس خارج شد

سایت خبری خبرآنلاین ظهر امروز از دسترس مخاطبان خارج شد.

* فیلم/ با ۴ میلیارد دلار چه کار می‌شود کرد؟

گروه چندرسانه‌ای شفق مدیا کلیپی درباره متوقف شدن غنی‌سازی ۲۰ درصد و بازگشت ۴ میلیارد دلار پول بلوکه شده کشورمان، تهیه و منتشر کرده است.

* مرگبارترین ‌موتورسیکلت ‌جهان+عکس

خبرآنلاین در خبری نوشت: موتورسیکلت وسپا ۱۵۰ TAP یکی از وسایل نقلیه نظامی به کار گرفته شده در دهه ۱۹۵۰/۱۳۳۰ است که کارایی موتورسیکلت را حتی در جنگ نشان می‌دهد.

* موسسه نشر آثار امام خمینی(ره) یا یوسف صانعی

سایت ندای انقلاب در خبری نوشت: در تازه‌ترین اقدام از سلسله اقدامات تامل برانگیز موسسه تنظیم و نشر آثار امام، این موسسه اقدام به انتشار کتابی از یوسف صانعی کرد.

* فیلم/ قسمت بیست و هفتم مجموعه «دکتر سلام»

خبرگزاری دانشجو قسمت بیست و هفتم مجموعه دکتر سلام را منتشر کرد.

* آصفی: اشتباه دولت اصلاحات، حسن نیت و اعتماد نسبت به غرب بود

حمیدرضا آصفی، سخنگوی وزارت خارجه دولت اصلاحات به سایت نماینده می‌گوید: اشتباه ما در دولت اصلاح‌طلب این بود که به حسن نیت طرف مقابل اعتماد کردیم. –

* دستور ابطال چند مصوبه دیگر دولت دهم

روزنامه خراسان در بخش اخبار ویژه خود نوشت:‌ هیأت دولت در روزهای اخیر تعداد دیگری از مصوبات دولت دهم را به طور کامل ابطال کرد.

اخبار ویژه خراسان را اینجا بخوانید.

* تحقیر نیازمندان به بهانه کار خیر!

سایت تهران پرس در مطلبی نوشت: برخی خیّرین این روزها بیشتر از آنکه به دنبال اهداف خیر خود باشند، به دنبال خودنمایی هستند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=19492

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x