تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

راز اختلاف قدیمی کی روش فاش شد!

  • کد خبر : 19540
  • 14 بهمن 1392 - 8:15

مشاور بین‌الملل فدراسیون فوتبال از احتمال شکایت کی‌روش علیه شرکت آل اشپورت خبر داد و گفت: این شرکت به توافقش با کی‌روش پایبند نبود و کارلوس کی‌روش هم قانوناً می تواند از یک برند دیگر در برخی از اماکن استفاده کند.

به گزارش کمال مهر، هوشنگ مقدس درباره اختلافات پیش آمده میان کارلوس کی‌روش و شرکت آل اشپورت به عنوان شاهد توافق میان این دو اظهار کرد: در ابتدا زمانی بود که تیم ملی قراردادی با آل اشپورت نداشت، اما آنها لباس‌های تیم ملی را تامین می‌کردند اما پس از آن که آل اشپورت با فدراسیون قرارداد رسمی امضا و لباس‌های تیم ملی بزرگسالان را تامین کرد کارلوس کی‌روش جلسه‌ای را با نماینده ایرانی شرکت آل‌اشپورت برگزار کرد که من هم در آن جلسه حضور داشتم.

وی افزود: کی‌روش به او گفت که من از دو برند جهانی پیشنهاد دارم و آنها حاضرند در ازای پوشیدن این لباس در ازای هر مسابقه مبلغ ۱۵ تا ۲۰ هزار دلار به من بدهند. من یک مربی حرفه‌ای هستم و می‌توانم پیشنهاد آنها را عملی کنم. اما جعفری نماینده آل اشپورت به کی‌روش گفت ما پنج هزار دلار بیشتر نمی‌توانیم بپردازیم، اما در سایر موارد جبران می‌کنیم. مثلا شما زمانی که به دوبی آمدید ما برای شما هتل پنج ستاره رزور می‌کنیم و هزینه‌ها را پرداخت می‌کنیم.

مشاور بین‌الملل فدراسیون فوتبال گفت: کارلوس کی‌روش نهایت به خاطر این که آل اشپورت برند تیم ملی ایران بود و با فدراسیون قرارداد امضا کرده بود، این شرایط را پذیرفت، اما پس از چند مسابقه زمانی که قصد پرداخت هزینه‌ها را داشتند کی‌روش می‌گفت من در هفت بازی از لباس آل اشپورت استفاده کردم، اما آنها می‌گفتند چهار یا پنج بازی بوده است! بنابراین در این مساله به اختلاف برخوردند. تا آنجا که جعفری بعداً گفت شما با فدراسیون ایران قرارداد دارید و مجبورید لباس های آل اشپورت را بپوشید و کارلوس کی‌روش هم پاسخ داد من یک مربی حرفه‌ای هستم و می‌توانم این کار را انجام ندهم. این اختلاف‌ها نهایتا حل نشد.

رییس هیات اعزامی تیم ملی با بیان این که کارلوس کی‌روش از وضع تامین لباس تیم ملی توسط شرکت آل اشپورت گلایه داشت، گفت: کی‌روش از این که لباس‌های کافی در اختیار تیم ملی قرار نمی‌گرفت هم ناراضی بود. آنقدر به تیم ملی ایران لباس کم می‌دادند که یادم هست پس از بازی تیم ایران مقابل تایلند در بانکوک که در چارچوب مقدماتی جام ملت‌های آسیا بود، یکی از بازیکنان لباسش را به یکی از تماشاگران داد و همانجا مسئول تدارکات تیم بسیار ناراحت شد و می‌گفت متاسفانه لباس نداریم، ما همین لباس ها را می‌شوریم تا برای بازی با لبنان دوباره به بازیکنان بدهیم.

وی افزود: متاسفانه همین مساله باعث شد که آن بازیکن در بازی با لبنان روی نیمکت بنشیند، چون لباسی نداشت! کی‌روش هم همین ها را می‌دید و بسیار ناراحت و عصبانی می‌شد. کی‌روش تا الان برای همان چند مسابقه که لباس آل اشپورت را پوشیده هیچ پولی از این شرکت دریافت نکرده و آنها هزینه هتل کی‌روش در دوبی را هم تقبل نکردند بنابراین او می‌تواند به صورت قانونی از این شرکت شکایت کند و احتمال این مساله وجود دارد. البته کی‌روش به آل اشپورت پیغام داده است که در صورتی لباس آنها را روی نیمکت تیم ملی می‌پوشد که همان توافق قبلی به صورت رسمی ادامه پیدا کند. کی‌روش این حق را دارد که در کنفرانس‌های خبری یا اماکنی غیر از محل تمرین تیم ملی و نیمکت تیم ملی، از یک برند دیگر استفاده کند. اما اگر با آل اشپورت به توافق نرسد می‌تواند در همین محل‌ها هم از لباس ساده بدون برند استفاده کند.

کد مطلب: ۳۰۶۵۶۵
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=19540

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x