تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

باوحدت و همدلی به سمت آینده روشن و اطمینان‌بخش حرکت کنیم

  • کد خبر : 19644
  • 14 بهمن 1392 - 12:18
باوحدت و همدلی به سمت آینده روشن و اطمینان‌بخش حرکت کنیم

امام جمعه چهارباغ گفت: ما باید با وحدت و همدلی و کنار گذاشتن اختلافات داخلی به سمت آینده روشن و اطمینان‌بخش حرکت کنیم و هرگز مجال و فرصتی را به دشمن ندهیم تا آنها قصد سوء استفاده از ضعف‌های ما را داشته باشند.

گروه استانی کمال مهر؛ حجه الاسلام والمسلمین قادر محمدی درمراسم بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر باموضوع دشمن شناسی واستکبارستیزی باحضوراحادمختلف مردم به ویژه جوانان ومسئولین ادارات ،فرماندهان نظامی وانتظامی شهروبخش چهارباغ درمحل مسجدامیرالمومنین(ع) مهدی آبادشهرچهارباغ برگزارشد.

 اظهار داشت: ما باید با وحدت و همدلی و کنار گذاشتن اختلافات داخلی به سمت آینده روشن و اطمینان‌بخش حرکت کنیم و هرگز مجال و فرصتی را به دشمن ندهیم تا آنها قصد سوء استفاده از ضعف‌های ما را داشته باشند.

وی با اشاره به عهد‌شکنی آمریکا در توافقات اخیر در ژنو عنوان کرد: ما در این مسیر دو راه بیشتر نداریم یا اینکه باید از برخی از اصول خود تنازل کرده و مماشات داشته باشیم و یا اینکه راهبرد استقامت و ایستادگی را همچنان در دستور کار قرار دهیم.

امام جمعه چهارباغ یادآور شد: از رهبر معظم انقلاب باید کمال تشکر و قدردانی را داشته باشیم که با سعه صدر و وسعت دید به دولت‌ها مجال حضور در عرصه‌های داخلی و خارجی را داده است به طوری که به دولت یازدهم مجال داد تا با طرح مباحثی همچون نرمش قهرمانانه در مذاکرات بین‌المللی اهداف نظام را پیگیری کند.

حجت الاسلام محمدی گفت: دشمنان تلاش می‌کنند تا بین نیروهای داخلی و انقلابی شکاف ایجاد کنند و به همین دلیل تلاششان بر این است تا در سال‌های اخیر در انقلاب اسلامی تزلزل به وجود آورند و زمینه یک نارضایتی داخلی را فراهم کنند و ما باید به هوش باشیم تا روی اصول و اهداف مشترک نظیر استکبار‌ستیزی و تشکیل حکومت واحد جهانی حرکتی صحیح و هدفمندانه را داشته باشیم.

منبع: هادیان البرز
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=19644

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x