تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

از فتنه به دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد: به گوشم!

  • کد خبر : 19316
  • 13 بهمن 1392 - 8:55

یکی از محکومین فتنه ۸۸ که در اقاریرش در همان ایام، از سندسازی و شب‌نامه‌نویسی علیه نظام در سایت «جمهوریت» متعلق به دانشگاه آزاد خبر داده بوده، این روزها در ایام مرخصی از زندان به محل کار سابق خود، روزنامه دانشگاه آزاد (فرهیختگان) بازگشته و مشغول به فعالیت است.

 

به گزارشکمال مهر، «مسعود-ب» با دعوت احسان مازندرانی سرپرست روزنامه دانشگاه آزاد که او نیز سابقه دستگیری در فتنه ۸۸ را دارد به این روزنامه بازگشته و مشغول تهیه بولتن‌های خبری – سیاسی برای این دانشگاه است.

«مسعود-ب» از متهمان و دست‌اندرکاران سایت جمهوریت ۴ سال پیش در دادگاه و درباره عملکرد مهدی هاشمی گفته بود: سایت جمهوریت زیر نظر مهدی هاشمی اداره می‌شد و من به عنوان عضو شورای سردبیری شیفت بعدازظهر زیر نظر افرادی چون کرمی و نوربخش کار می‌کردم.

وی با اشاره به سندسازی‌ها و استفاده از امکانات دولتی در سایت جمهوریت می‌گوید: سندسازی‌ها و استفاده از امکانات این سایت مانند ریاست‌ مهدی هاشمی در سازمان بهینه‌سازی بود. سوژه ده برابر شدن صندوق‌های سیار نیز از طریق مهدی هاشمی به سایت جمهوریت داده شد.

حمزه کرمی مدیر سایت جمهوریت نیز در جلسه دادگاه گفته بود این جانب مدیر اسمی سایت جمهوریت بودم و در واقع مدیر رسمی این سایت مهدی هاشمی بود. او معتقد بود که انتخابات با پول بیت‌المال برگزار می‌شود و اعتقادی به هزینه شخصی برای انتخابات نداشت.

وی معتقد به پولشویی بود و همین کار را در سازمان بهینه‌سازی مصرف سوخت انجام می‌داد… سایت جمهوریت ابتدا قرار بود در انتخابات فعال شده و نسبت به دولت نهم نیز نقدهایی داشته باشد ولی کار به جایی کشید که سایت برخلاف واقعیت، شبهه تقلب در انتخابات را تلقین کرد.

 

کد مطلب: ۳۰۶۲۲۹

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=19316

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x