تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

ابراهیم حاتمی‌کیا و عادل فردوسی‌پور همه را غافلگیر کردند/ حضور خبرنگاران بی‌کارت

  • کد خبر : 19374
  • 13 بهمن 1392 - 14:32
ابراهیم حاتمی‌کیا و عادل فردوسی‌پور همه را غافلگیر کردند/ حضور خبرنگاران بی‌کارت

ابراهیم حاتمی‌کیا و عادل فردوسی‌پور و پژمان جمشیدی با حضور خود در کاخ جشنواره همه را غافلگیر کردند.

 

 

به گزارش خبرنگار حوزه سینما کمال مهر؛ شاید در ابتدا حضور در کاخ جشنواره شروع آرام و بدون دغدغه‌ای را شاهد بودیم اما در ادامه روند برگزاری حاشیه‌های جالبی وجود داشت که مطرح نکردن آن خالی از لطف است.

با توجه به اینکه هنوز برخی از خبرنگاران امکان دریافت کارت‌های جشنواره را پیدا نکردند روابط عمومی جشنواره برای حاشیه‌دار نکردن این مسئله نماینده‌ای را برای ورود و خروج خبرنگاران بی‌کارت فراهم کرد به طوری که کسانی که بدون کارت بودند نیز بن ناهارخوری در اختیار آنها قرار دادند.

اما در مورد سالن‌های داخلی جشنواره یکی از طبقات این کاخ را به سالن غذاخوری اختصاص دادند که بر خلاف سال گذشته اتفاق مثبتی بود که خبرنگاران برای صرف ناهار به بیرون از کاخ نروند.

اتفاقی که جای تعجب دارد در مورد اطلاع‌رسانی نکردن مسیرهای رفت و برگشت خبرنگاران بود که متاسفانه با وجود تعبیه کردن مکانی برای حمل و نقل برخی از خبرنگاران از این موضوع بی‌خبر بودند.

جلسات پرسش و پاسخ فیلم‌ها نیز برخلاف سال گذشته مجری ثابت نداشت و در هر نشستی با حضور یک منتقد برگزار می‌شود و سوالات نیز بصورت مکتوب مطرح می‌شود.

در سال‌های گذشته دبیر جشنواره و حتی رئیس سازمان سینمایی در کنار اهالی رسانه و سینماگران حضور داشتند اما امسال خبری از رضاداد نبود و تنها ابراهیم داروغه‌زاده‌، علیرضا شجاع نوری وحبیب ایل بیگی از مدیرانی بود که در کاخ جشنواره دیده شدند.

ویتوریو استرارو مدیر فیلمبرداری مطرح دنیا که به همراه همسرش مهمان جشنواره است در روز اول در کاخ جشنواره مشاهده شد.

ابراهیم حاتمی‌کیا، مانی حقیقی، عادل فردوسی‌پور‌، پژمان جمشیدی، سیدغلامرضا موسوی‌، رضا میرکریمی‌، طناز طباطبایی‌، پژمان بازغی‌، گوهر خیراندیش‌، ابوالحسن داوودی‌، ساره بیات‌، صابر ابر،‌ مهراوه شریفی‌نیا‌، کامبوزیا پرتوی‌، رضا ناجی‌، علی سرتیپی‌، مجید جوزانی‌، جواد عزتی‌، فرهاد اصلانی‌، امیرشهاب رضویان‌،علی عطشانی‌ و نیکی کریمی از حاضران در روز اول در کاخ جشنواره بودند.

انتهای پیام/

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=19374

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x