تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

فساد “جاستین بیبر” مردم آمریکا را هم به ستوه آورد/ سقوط آزاد بیبر از برج شهرت + تصاویر

  • کد خبر : 19360
  • 13 بهمن 1392 - 14:26
فساد “جاستین بیبر” مردم آمریکا را هم به ستوه آورد/ سقوط آزاد بیبر از برج شهرت + تصاویر

در این “پروژه ضد فرهنگی” جدید، از روشی استفاده می‌شود که بیشترین تاثیر را روی ذهن و رفتار نوجوانان خواهد داشت؛ “ناتوی فرهنگی” غرب با استفاده از خود نوجوانان، در فرایندی کاملا برنامه‌ریزی شده، مهره‌های خود را به عنوان الگو به جهان معرفی کرده و در طی مدت کوتاهی این مهره‌های نوجوان را تبدیل به الهه‌ای برای نوجوانان کشورهای دیگر بویژه کشورهای شرقی و مسلمان می‌کنند.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی کمال مهر؛ “جاستین بیبر”، خواننده نوجوان آمریکایی-کانادایی بارها به دلایل حرکات و رفتارهای جنجال‌برانگیز تیتر یک روزنامه‌ها و سایت‌های خبری جهان را به خود اختصاص داده است.

رفتارهایی از قبیل، پوشش زننده و خاص، ناسزا و ریختن آب دهان روی طرفداران خود، مصرف مواد مخدر، حضور در برنامه‌هایی که نوجوانان حق تماشای آن را ندارند، حمل مواد مخدر و بسیاری دیگر.


فساد و رفتارهای زننده و غیر اخلاقی بیبر به قدری افزایش یافته است که صدای مردم آمریکا را در آورده و به خاطر تاثیرات منفی این خواننده نوجوان روی جوانان آمریکایی داشته، که به تازگی کمپینی در وب‌سایت وزارت خارجه آمریکا به راه افتاده تا برای اخراج بیبر از این کشور امضاء جمع‌‌آوری کند. این کمپین تاکنون توانسته بیش از ۲۳۰ هزار امضا جمع‌آوری کند و حتی واکنش کاخ سفید را نیز در بر داشته است. کارنی سخنگوی کاخ سفید اعلام کرده است به این موضوع رسیدگی خواهد شد.

متن درخواست اخراج جاستین بیبر از آمریکا بدین شرح است:

ما مردم ایالات متحده، احساس می کنیم که در حال اشتباه در فرهنگ عامه کشورمان هستیم. ما می‌خواهیم بیبر به دلیل رواج کارهای مخرب و خطرناک، بی پروایی و استعمال مواد مخدراز کشورمان اخراج و گرین کارتش باطل شود. او نه تنها امنیت ما را به خطر می‌اندازد بلکه تاثیر بدی بر جوانان کشور ما دارد. ما از مردم می‌خواهیم برای حذف جاستین بیبر از جامعه ما این دادخواست را تایید کنند.

گفتنی است، جاستین بیبر،‌ خواننده ۱۹ ساله کانادایی در تازه‌ترین جنجال رسانه‌ای‌‌ در روز پنج شنبه ۲۳ ژانویه،‌ به جرم کورس گذاشتن در خیابان و رانندگی تحت تاثیر الکل، ماری جوانا و دارو بازداشت شده است.

پلیس ساحلی میامی گفته است که این خواننده پاپ روز سه شنبه در خیابان بازداشت شده و با پلیس نیز همکاری نکرده است. او به مقاومت در برابر پلیس و داشتن گواهینامه منقضی متهم شده است.

بازداشت او یک هفته بعد از آن اتفاق می‌افتد که همسایه‌اش او را متهم کرد که به خانه او تخم مرغ پرت کرده است.

گزارش پلیس حاکی از آن بود که به ملک همسایه‌اش به میزان قابل توجهی آسیب رسانده است. در پی جست‌وجوی خانه او توسط پلیس، یکی از همراهانش نیز به اتهام همراه داشتن مواد مخدر بازداشت شده بود.

باشگاه خبرنگاران در تاریخ ۴ مرداد ۱۳۹۲، گزارشی از جاستین بیبر تهیه کرد و در آن نسبت به رواج بی‌فرهنگی و بی‌اخلاقی میان نوجوانان هشدار داده بود، به‌طوری که دادخواست اخیر مردم آمریکا مبنی بر اخراج این خواننده، مهر تاییدی است بر هشدارهای مطرح شده.

بر همین اساس، باشگاه خبرنگاران قصد بنا به درخواست مخاطبان گرامی، یک بار دیگر گزارشی را که در تاریخ ۴ مرداد ۱۳۹۲ در رابطه با جاستین بیبر  تهیه کرده بود را منتشر کند.

در زیر گزارش مذکور ملاحظه می‌شود:

در دهه‌های گذشته، غرب به سرکردگی “رژیم صهیونیستی”، راه‌های گوناگونی را در “جنگ نرم” علیه فرهنگ “کشورهای در حال توسعه” و بویژه کشورهای اسلامی در خاورمیانه تجربه کرده است،‌ به‌طوری که توانسته برخی از این برنامه‌های ضد فرهنگی و “پروژه‌های کنترل ذهن” خود را در بعضی از کشورهای منطقه مانند ترکیه و “کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس” اجرا کند تا با انحطاط فرهنگ اسلامی این کشورها، رژیم صهیونیستی و غرب بتوانند سیاست‌های خود را در “خاورمیانه” پیاده کنند.

 

در پروژه‌های نرم ضد فرهنگی صهیونیستی-غربی، ابعاد و روش‌های گوناگونی مورد استفاده قرار می‌گیرند: از اشاعه فرهنگ خیانت و عادی بودن روابط خارج از خانواده در شبکه‌های ماهواره‌ای زرد، ساخت فیلم‌های بی‌محتوای ضد اخلاقی که خیانت و بی‌بند و باری را امری رایج نشان می‌دهند گرفته تا “عروسک‌های باربی” و طراحی‌های هدف‌دار جلد دفتر و کیف مدرسه و وسایلی که همیشه همراه نوجوانان بوده و تاثیر بسزایی بر ذهن آن‌ها دارد.


اما غرب و رژیم صهیونیستی در آخرین پروژه ضد اسلامی-فرهنگی خود نسل نوجوان را هدف قرار داده‌اند؛ پروژه‌ای بزرگ که در آن تلاش می‌شود تا از راه‌های غیر مستقیم ذهن افراد را از کودکی و نوجوانی نسبت به مسائل غیر اخلاقی و غیر اسلامی به گونه‌ای کنترل کنند که این مسائل برای نسل جوان و نوجوان عادی انگاشته شده و از آرمان‌های فرهنگی خود دور شوند.

در این پروژه ضد فرهنگی جدید، از روشی استفاده می‌شود که بیشترین تاثیر را روی ذهن و رفتار نوجوانان خواهد داشت؛ ناتوی فرهنگی غرب با استفاده از خود نوجوانان، در فرایندی کاملا برنامه‌ریزی شده، مهره‌های خود را به عنوان الگو به جهان معرفی کرده و در طی مدت کوتاهی این نوجوانان را تبدیل به الهه‌ای برای نوجوانان کشورهای دیگر بویژه کشورهای شرقی و مسلمان می‌کنند.

این نوجوان‌های غربی که اغلب به عنوان ستاره موسیقی معرفی می‌شوند، با ظاهری بسیار اغواکننده و با پوشش‌های نامتعارف در کنسرت‌ها ظاهر شده و تبدیل به برند جهانی می‌شوند. لباس‌های خاص و نوع ظاهر آن‌ها که بسیار هوشمندانه طراحی شده‌اند، در کشورهای هدف تبدیل به کالایی به روز و به الگویی برای جوانان و نوجوان هدف تبدیل می‌شوند.

همزمان با کشف این مهره‌های نوجوانان، تمام رسانه‌های دیداری، شنیداری و مجازی به طور هماهنگ و یکپارچه به تبلیغ و پیگیری مدام روابط خصوصی خواننده‌های کم سن و سال می‌کنند و مخاطب نوجوان را وادار به پیگیری قصه‌هایی می‌کنند که اغلب آن‌ها محتویاتی کاملا غیر اخلاقی داشته و هیچ تناسبی با این رده سنی ندارند.

به‌طوری که اگر نگاهی به سایت‌های خبری صهیونیستی غربی انداخته شود، روزی نیست که خبری یا تصویری جنجالی از این نوجوانان زیر ۱۸ سال منتشر نشود.

دلیل این همه تبلیغات گسترده چیست؟

اگر کمی موشکافانه به روابط این خواننده‌های نوجوان و طرز زندگی آن‌ها و پوشش خبری رسانه‌های غربی از زندگی خصوصی آن‌ها توجه کنیم، متوجه پشت پرده این پروژه‌ جدید کنترل ذهن خواهیم شد. برای مثال هر روز قصه‌ای جنجالی از روابط آن‌ها که یک روز به هم می‌رسند و یک هفته بعد از هم جدا می‌شوند یا اینکه روزی خبر خیانت، آن‌ هم در این سن در رسانه‌های خبری غوغا به پا می‌کند، کار را به جایی می‌رساند که مخاطبان هدف که اغلب از کشورهای مسلمان و بویژه خاور میانه می‌باشند هر روز پیگیر اخبار این خواننده‌ها و داستان‌های آن‌ها شوند.


عده‌ای از طرفداران نوجوان جاستین بیبر، خواننده ۱۹ ساله کانادایی

متاسفانه مطلبی که نگران کننده است نفوذ این جریان‌های غیر اخلاقی داخل ایران و در میان نوجوانان است. گرچه نفوذ جریان‌های ضد فرهنگی مانند جاستین بیبر در ایران کمرنگ بوده و قابل مقایسه با غرب نیست، اما از آنجایی که گوگل نیز در این زمینه با سرویس‌های ناتوی فرهنگی غرب و صهیونیسم همکاری می‌کند، به خانواده‌ها و مسئولان فرهنگی توصیه می‌شود تا دقت بیشتری در این زمینه داشته و اقدامات مقتضی در این زمینه را انجام دهند.

تصویر زیر، برخی از کامنت‌های کاربران نوجوان ایرانی در فضای مجازی درباره جاستین بیبر، خواننده نوجوان کانادایی است.

در همین راستا، تمام ابزارهای تبلیغاتی غرب متحد شده‌اند، به‌طوری که موتور جستجوی گوگل که مدیریت صفحات وب را در دست دارد نیز به کمک این پروژه ضد فرهنگی آمده است.

این روزها اگر جستجویی فارسی در مرورگرهای مختلف اینترنتی انجام دهیم‌ متوجه این امر خواهیم شد که برخی از مرورگرها با شیطنت خاصی به تبلیغ جاستین بیبر می‌پردازند.

برای مثال اگر چند حرف اول نام جاستین بیبر را در موتور جستجوی گوگل درج کنیم، نام بیبر در اولین گزینه‌ها دیده خواهد شد.

اما “جاستین بیبر” کیست و چرا و چگونه به این شهرت جهانی دست یافت؟

“جاستین بیبر” “Justin Drew Bieber” متولد مارس سال ۱۹۹۴ خواننده نوجوان کانادایی است که در سال ۲۰۰۸ به خاطر پست ویدئوهایی در یوتوب به شهرت جهانی رسید.

مادر جاستین( پاتی مالت) در ۱۷ سالگی جاستین را از فردی به نام “جک بیبر” باردار می‌شود( ازدواجی رخ نداده بود)، به همین دلیل، پدر جاستین در همان کودکی به دلیل نداشتن هیچ قید و بندی به خانواده، جاستین و مادرش را به حال خود رها می‌کند. 

 

در حالی که هنرمندان نوجوان مشهور بسیاری در آمریکا و دیگر نقاط جهان وجود دارند، اما مجله‌های معروف آمریکایی اصرار دارند که نام بیبر در میان بهترین‌ها معرفی شود.

برای مثال، جاستین بیبر در سال ۲۰۱۱ از طرف “مجله تایم” به عنوان یکی از ۱۰۰ فرد تأثیرگذار  و دومین فرد ثروتمند زیر ۳۰ سال معرفی شد. در سال ۲۰۱۲ “مجله فوربس”اعلام کرد درآمد بیبر در دو سال گذشته ۱۰۸ میلیون دلار بوده است و تا ماه می ۲۰۱۲، بیش از ۱۵ میلیون نسخه از آلبوم‌هایش در جهان به فروش رسید. همچنین جاستین بیبر توسط همین مجله در رتبه سوم فهرست صد شخصیت مشهور قدرتمند سال ۲۰۱۲ قرار گرفت.


صهیونیست‌ها چگونه مهره جاستین بیبر را کشف کردند؟/ پدر صهیونیستی جاستین کیست؟
در همان روزهای اولیه که ویدئوهای منتشر شده بیبر در فضای مجازی مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده بود، عوامل رژیم صهیونیستی نیز دست به کار شده و با پیشنهادات اغوا کننده، به بهانه پرورش جاستین، مادر وی را قانع کردند تا جاستین را نزد خود تربیت کنند.

اولین دیدار جاستین و اسکوتر
هنگامی که جاستین تنها ۱۳ سال داشت، “اسکوتر بران” “Scooter Brown”، مهره‌یاب معروف آمریکایی-اسراییلی، بیبر را شناسایی کرده و پس از رایزنی با خانواده او، این نوجوان کم سن و سال را تحت تربیت خود قرار می‌دهد.

اسکتور بران که اکنون مدیر برنامه و همه‌کاره جاستین بیبر است به عنوان پدر صهیونیست این نوجوان شناخته می‌شود.

وی چنان تاثیری روی جاستین گذاشته است که بیبر در تمام کنسرت‌های خود آداب صهیونیست‌ها را به جا آورده و علائم و نشانه‌های صهیونیستی را در لباس‌ها، خالکوبی‌های خود طراحی می‌کند. به علاوه، در سال ۲۰۱۱، با هماهنگی اسکوتر و حمایت‌های مالی بنیاد شیمون پرز، جاستین کنسرتی را در سرزمین‌های اشغالی برگزار کرد.

در زندگی‌نامه اسکوتر، تاکید شده است وی صهیونیستی بوده و پدر و مادر او  که به سختی از واقعه جعلی هلوکاست جان به در برده‌اند!  تا سال ۱۹۵۶ در مجارستان زندگی کرده و سپس به آمریکا فرار کرده‌اند.

پدر صهیونیستی جاستین، در دوران راهنمایی خود، در یک مسابقه فیلم مستند درباره هلوکاست شرکت می‌کند و جایزه اولی در منطقه و ایالت و نفر سوم آمریکا می‌شود. نکته بسیار جالب این است که فیلم به دفتر صهیونیست بزرگ هالیوود، یعنی “استیون اسپیلبرگ” می‌رود، در همان زمان و آشنایی اسپیلبرگ با اسکوتر، وی نیز به خدمت صهیونیست‌ها در می‌آید.

مدیر صهیونیستی برنامه‌های بیبر،چگونه پروژه صهیونیستی خود را پیش می‌برد؟

اسکوتر همزمان با مدیریت برنامه‌ کنسرت‌های جاستین بیبر، برنامه‌های صهیونیستی خود را نیز روی او اجرا می‌کند.

به گزارش پایگاه صهیونیستی هاآرتص، اسکوتر بران در سال ۲۰۱۱، جاستین بیبر را به سرزمین‌های اشغالی فرا می‌خواند تا در آنجا نیز کنسرتی برگزار کند. برگزاری کنسرت بیبر در سرزمین‌های اشغالی با حمایت کامل مقامات صهیونیستی از جمله نتانیاهو، نخست‌وزیر اسراییل همراه می‌شود، به‌طوری که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از جاستین ۱۷ ساله تقاضای ملاقات می‌کند، اما این ملاقات بنا به دلایلی لغو می‌شود.

اما در زمانی که جاستین بیبر به همراه پدرش و گروه کنسرت خود در سرزمین‌های اشغالی حضور داشت، مدیر صهیونیستی برنامه‌های او، بیشتر از اینکه برنامه کنسرت‌های جاستین را هماهنگ کند با استفاده از روش‌های مختلف به ارباب‌های خود ثابت می‌کند جاستین صهیونیستی بوده و به حمایت از اسراییل می‌پردازد.

در طول این سفر، جاستین بیبر به اماکن صهیونیستی رفته و رفتارهای آن‌ها را می‌آموزد. اسکوتر جاستین را به دیوار ندبه در غرب بیت‌المقدس میبرد تا در آنجا زیارت کرده و آداب صهیونیستی را بجا بیاورد.

حمایت جاستین از کودکان صهیونیست به خاطر حملات حماس؟

در حالی که صهیونیست‌ها بارها با یورش به مناطق فلسطینی‌نشین اراضی اشغالی و حملات جنگنده‌های ارتش این رژیم صدها کودک فلسطینی به فجیع‌ترین وضع ممکن به شهادت رسیده‌اند، جاستین بیبر در ازای ملاقات نکردن نتانیاهو و در راستای حمایت از یورش‌های رژیم صهیونیستی به غزه، حدود ۷۰۰ بلیط رایگان به نوجوانانی هدیه می‌دهد که در مرز سرزمین‌های اشغالی و غزه زندگی می‌کنند.

تجدید پیمان پدر و پسر با خالکوبی عبری

به گزارش دیلی‌میل، جاستین بیبر و پدرش هنگامی در تور سرزمین‌های اشغالی به سر می‌بردند، برای تحکیم وحدت خود با اسراییل، نام “مسیح” را به زبان عبری روی سینه خود خالکوبی کردند که با تمجید رسانه‌های صهیونیستی همراه شد.


این اقدامات الگوی بسیاری از نوجوانان جهان به ویژه مسلمان‌ها، تردیدی باقی نمی‌گذارد که جاستین بیبر خط مشی صهیونیست‌ها را دنبال کرده و صهیونیست‌های وابسته به این رژیم برنامه‌های ضد فرهنگی او را طراحی می‌کنند.
حلقه صهیونیست‌های دور جاستین تنگ‌تر می‌شود

به گزارش پایگاه تحلیلی Justineisajew، یکی دیگر از افراد بسیار نزدیک جاستین بیبر که در همه جا همراه او بوده محافظ اسراییلی وی، “موشه بنابو” ““Moshe Benabo است.

موشه بنابو یک افسر سابق صهیونیستی است که مسئولیت حفاظت از جان جاستین بیبر را بر عهده داشته است.

نام او در اصل موسی بنابو است که در زبان عبری موشه تلفظ میشود و موشه ۴۷ ساله که خودش متولد حیفا است به زبان عبری تسلط کامل دارد و خانواده‌اش همانند خانواده اسکوتر براون ساکن فلسطین اشعالی هستند.

موشه بعدها به دلیل اینکه قبلا محافظ خواننده دیگری به نام جاستین تیمبرلیک بوده و بیبر از آن اطلاعی نداشته است، همکاری خود با او را قطع کرد.

نمایش جاستین در شوهای غیر اخلاقی صهیونیستی

یکی از اقدامات ضد فرهنگی جاستین بیبر شرکت در شوهای غیر اخلاقی است که هدایت آن‌ را صهیونیست‌ها بر عهده دارند و حضور افراد زیر ۱۷ سال در این نمایش‌ها ممنوع بوده و نمی‌توانند به تماشای آن‌ بنشینند. نکته جالب این است هر جا که بیبر می‌رود اشخاصی صهیونیستی طرفدار اسراییل پشتوانه او هستند.

حضور جاستین بیبر در شوهای زننده، همواره با خشم گسترده‌ای از خانواده‌های غربی همراه بوده است.

یکی از این نمایش‌ها، شوی مد شرکت “Victoria’s  Secret”‌ یا “راز ویکتوریا” است که لباس‌های بدن‌نما و زننده تولید می‌کند. اما حضور یک نوجوان هفده هجده ساله در این نوع نمایش‌های ضد فرهنگی چه توضیحی دارد؟ آیا مگر این است که ناتوی فرهنگی غرب ترویج بی‌بند و باری و برهنگی در دیگر فرهنگ‌ها را پیش رو گرفته است؟

شرکتVictoria Secret به دلیل تولید لباسهای زننده و بدن‌نما برای دختران نوجوان بارها مورد اعتراض خانواده‌های آمریکایی قرار گرفته است.

به گزارش Examiner، در حالی که بسیاری از طرفداران بیبر نوجوانانی هستند که هنوز سیزده سالشان هم نیست، دیدن خواننده مورد علاقه‌شان در میان عده‌ای از زن‌های برهنه و و ایجاد صحنه‌هایی مسهتجن الگویی بسیار نامناسب برای نوجوانان است.

بنا براین گزارش، دخترهای نوجوان بسیاری از رفتارهای بیبر الگوبرداری می‌کنند و این الگوبرداری سال‌ها ادامه خواهد داشت و تاثیر بسزایی در آینده نوجوانان دارد. این گزارش در هشداری به خانواده‌های آمریکایی از آن‌ها می‌پرسد آیا می‌خواهید دخترهای نوجوان با تماشای چنین برنامه‌هایی رو به فرهنگ برهنگی بیاورند؟ آن‌ها در خانه تمام این نمایش‌های غیر اخلاقی را مشاهده‌ می‌کنند تا جاستین بیبر برنامه خود را اجراکند.

این گزارش می‌افزاید، آیا نسلی که تنها به مدرسه راهنمایی یا دبیرستان می‌رود باید الگویی مانند بیبر داشته باشد؟ آیا این نمایش‌های مد در حال تخریب فرهنگ سنتی کشورها نیست و تنها اعتماد به نفس دخترهای جوان را به حدی پایین می‌آورد که می‌خواهند مانند این مدل‌ها شوند؟

اگزمینر در ادامه گزارش، به سوء استفاده شرکت‌های مد و لباس می‌پردازد که با استفاده از چهره‌هایی نوجوان مانند بیبر، نسل کم سن و سال را پای تماشای این نمایش‌های غیر اخلاقی می‌کشد تا فرهنگ پوشش آن‌ها را تغییر دهد.

نویسنده این گزارش می‌افزاید: این نمایش‌ها باعث می‌شود پوشش نوجوان‌ها و به‌ویژه دخترها در مدرسه، رفته رفته تغییر کند و رو به برهنگی روند. شوهای مد ضد اخلاقی مانند ویکتوریا که با همراهی خواننده‌ای مانند بیبر انجام می‌شود می‌تواند فرهنگ جوامع را به سرعت تغییر دهد.

پایگاه تحلیلی آمریکایی دیگری با نام theblacksphere، در گزارشی با عنوان “‌راز ویکتوریا نسل نوجوان را هدف قرار داده است” به مسائل ضد فرهنگی این نسل می‌انجامد.

این پایگاه با توجه به حضور بیبر در نمایش‌های مد غیر اخلاقی ویکتوریا می‌نویسد: در حالی که میلیون‌ها دختر نوجوان این برنامه‌ها را از هر طریق ممکن تماشا خواهند کرد پیام این شوی تبلیغاتی این است که “من جاستین بیبر را دوست دارم، جاستین بیبر شوی مد ویکتوریا را دوست دارد، بنا براین من هم باید از لباس‌های زننده ویکتوریا خریداری کنم”.

این گزارش در خاتمه با اشاره به این موضوع که ویکتوریا در حال قربانی کردن معصومیت دخترهای نوجوان است می‌افزاید:‌

دخترهای ما ارزشمند هستند و لیاقتشان بیشتر ازاینها است، آن‌ها باید مورد مراقبت قرار بگیرند.

باز هم ردپای صهیونیست‌ها همگام با جاستین بیبر/ رییس صهیونیستی راز ویکتوریا کیست؟

هر چه به جزییات عوامل پشت پرده بیبر و حامیان مالی او دقت می‌کنیم، بوی صهیونیست‌ها بیشتر منتشر منتشر می‌شود.

مالک شرکت ویکتوریا که جاستین در بسیاری از نمایش‌های زننده آن شرکت می‌کند هم یک صهیونیستی تمام عیار است.

لزلی وکسنر Lesly Wexner، ثروتمند مشهور آمریکایی و مالک صهیونیستی ۷۵ ساله شرکت ویکتوریا در سال ۲۰۰۸  توسط جورج بوش به صورت افتخاری همراه هیئتی، او را در سفر به سرزمین‌های اشغالی در شصمتین سالگرد تاسیس رژیم منحوس صهیونیستی همراهی کرد.


وکسنر در کنار نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی

وکسنر سرمایه‌گذاری عظیمی در سرزمین‌های اشغالی کرده و یکی از بزرگ‌ترین حامیان مالی آمریکایی رژیم صهیونیستی است. او که از پدر و مادری صهیونیست زاده شده، دارای یکی از بزرگ‌ترین بنیادهای صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی است.

گفته می‌شود، وکسنر در کنار اسکوتر بران، مدیر برنامه‌های جاستین بیبر، پروژه ضد فرهنگی مورد نظر رژیم صهیونیستی را اداره می‌کند.

جاستین!! شلوارت را بکش بالا

یکی از شاخصه‌های ضد فرهنگی جاستین بیبر که به نظر می‌رسد کاملا حساب شده دنبال می‌شود، پوشش خاص جاستین بیبر است که توجه نوجوانان را به خود جلب کرده و باعث می‌شود آن‌ها از این نوع پوشش زننده الگوبرداری کنند.

به نظر می‌رسد، پوشش‌های ضد فرهنگی جاستین بیبر که مورد تایید خود غربی‌ها هم نیست، کاملا حساب شده باشد. بیبر در بسیاری از برنامه‌های خود برهنه بوده است. اما نکته جالب توجه نوع پوشیدن شلوار او است که بسیار زننده می‌باشد. این نوع پوشش عجیب صدای والدین غربی را هم در آورده است.

به گزارش دیلی‌میل، طبق نظرسنجی‌های انجام شده، پوشش جاستین بیبر زننده‌ترین پوشش خواننده‌های آمریکایی انتخاب شده است. بر همین اساس یکی از شرکت‌کنند‌ه‌ها عقیده دارد خواننده‌های پاپ مانند بیبر الگوی نامناسبی برای جوانان و پوشش آن‌ها هستند.

بوستون گلوب نیز در گزارشی به پوشش زننده بیبر اشاره می‌کند. نویسنده این گزارش با اشاره به تبلیغاتی بودن پوشش بیبر و ترویج فرهنگ نامناسب در میان جوانان می‌نویسد: وقت آن رسیده که پوشاک زننده خود را تغییر دهی. نگاهی به اطراف بیانداز هیچ کس چیزی که تو می‌فروشی را نمی‌خرد.

به عقیده بوستون گلوب، بسیاری از والدین طرفداران بیبر از او می‌خواهند تا شلوارهای عجیب خود را بسوزاند.

روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در گزارشی به موضوع جاستین بیبر و تاثر او روی فرهنگ جوانان پرداخته است.

جاستین بیبر بارها از خو رفتارهای خشونت‌آمیز نشان داده و محافظان اسراییلی وی نیز در بسیاری از موارد با هواداران و روزنامه‌نگاران زد و خورد داشته‌اند. این روزنامه آمریکایی با اشاره به رفتارهای پرخاشگرانه این خواننده نوجوان در تحلیلی جامع نسبت به تاثیر رفتارهای بیبر روی ذهن نوجوانان هشدار داده و می‌نویسد؛ در کنار الگوی نامناسب روابط و پوشش‌ بیبر، رفتارهای خشونت‌بار وی نیز می‌تواند تاثیرات منفی بسزایی روی نوجوانان داشته باشد.


این روزنامه بر اساس کتاب “اهمیت فرهنگی ستارگان نوجوان” نوشته “جین او کونر” می‌نویسد:

ستاره‌های نوجوان با  استفاده از مواد مخدر، لباس‌های زننده، نوجوانان را خواسته یا نا خواسته به تقلید از خود فرا می‌خوانند.

حمایت جاستین بیبر ۱۹ ساله از همجنس‌بازها
بیبر که دیگر رفتارهای زننده و غیر اخلاقی را به اوج خود رسانده، با حمایت از گروه‌های همجنس‌باز، بار دیگری نشان می‌دهد چه اهدافی پشت سر او قرار دارند.

پروژه IT gets better، توسط Dan Savage””  همجنس‌باز معروف آمریکایی و همسر(مرد) او راه‌اندازی شده است. دن سویج فعالیت‌های بسیاری در زمنیه اشاعه همجنس‌بازی در آمریکا داشته است.


دن سویج به همراه دوست همجنس‌باز خود در راهپیمایی همجنس‌بازها

بر اساس گفته‌های خود وب‌سایت این پروژه، هدف آن حمایت از همجنسگراهای سراسر دنیا و ترویج آن است.

جاستین بیبر که در حال تبدیل شدن به الگویی برای نوجوانان بوده، نیز با عضویت و سرمایه‌گذاری مالی در این پروژه، حمایت خود از همجنس‌بازها را اعلام کرده است.

خانواده‌ها و مسئولین فرهنگی مراقب نفوذ جاستین‌بیبرها در میان نوجوانان، بویژه دخترها باشند

نقش گوگل در پروژه ضد فرهنگی بیبر

گوگل نیز در این پروژه ضد فرهنگی به کمک صهیونیست‌ها آمده است. با جستجویی ساده در اینترنت متوجه پروژه محبوب کردن جاستین در میان نسل نوجوان ایرانی خواهیم شد، به طوری که اگر در موتور جستجوی گوگول حرف “جا” را جستجو کنید به سیلی از گزینه‌های مرتبط با جاستین بیبر بر خواهیم خورد و یا اگر کلمه طرفدار را جستجو کنیم باز نام جاستین بیبر به چشم خواهد خورد.

به علاوه، با توجه به اینکه به علت فرهنگ غنی ایران اسلامی، میزان نفوذ جریان ضد فرهنگی بیبر در این پایین بوده و قابل مقایسه با غرب نیست، اگر در نگاهی به وبلا‌گ‌های نوجوانان ایرانی به ویژه دخترها انداخته شود، وبلا‌گ‌هایی را ملاحظه خواهید کرد که طرفداران جاستین بیبر و دوست دختر او هستند و با نگاهی به نظرات این نوجوانان درباره بیبر و زندگی شخصی او، متوجه بحرانی که شاید گریبانگیر نسل نوجوان و آینده ساز کشور شود خواهیم شد.


از آنجایی که هدف اصلی پروژه جاستین بیبر نفوذ در نوجوانان است، ناتوی فرهنگی صهیونیسم تنها به الگوی رفتاری بسنده نکرده و با ترویج لباس‌ها و کالاهای مرتبط با بیبر قصد دارد نفوذ این جریان را بیش از پیش تقویت کند.

در حالی که الگوهای طراحی  زیادی از اسطور‌ه‌ها و فرهنگ ایرانی در عرصه مد و پوشاک تاکنون عرضه شده‌اند، اما برخی از فروشگاه‌های پایتخت با سوء استفاده از آب گل‌آلود و شاید هدفمند به دنبال ترویج و فروش کالاهی مرتبط با این ناتوی فرهنگی هستند.
در تحقیقات صورت گرفته توسط باشگاه خبرنگاران، کالاها و پوشاک مرتبط با جاستین بیبر درفروشگاه‌های پایتخت به راحتی قابل خریداری هستند.

با توجه به موارد اشاره شده و اثبات رابطه جاستین بیبر با رژیم صهیونیستی و برنامه‌های ضد اخلاقی و ضد فرهنگی که وی که با مدیریت ناتوی فرهنگی غرب و صهیونیسم اجرا می‌شوند، به خانواده‌ها و مسئولین فرهنگی کشور هشدار داده می‌شود، ضمن کنترل فضای اینترنت، هرچه سریع‌تر نسبت به مقابله با چنین پروژه‌هایی که نسل نوجوان بویژه دخترها را هدف قرار داده، اقدامات مقتضی را انجام دهند.

انتهای پیام/

برچسب ها: بیبر ، جاستین ، سلنا
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=19360

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
1
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x