تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

پیشرفت مذاکرات بسیار کند است / در مذاکرات بر ضرورت اجرایی شدن بیانیه ژنو یک تاکید کردیم

  • کد خبر : 18830
  • 12 بهمن 1392 - 6:57
پیشرفت مذاکرات بسیار کند است / در مذاکرات بر ضرورت اجرایی شدن بیانیه ژنو یک تاکید کردیم

اخضر ابراهیمی، نماینده سازمان ملل متحد در امور سوریه در سخنانی در ژنو گفت: شکاف و فاصله بین دو طرف مذاکره کننده در سوریه بسیار زیاد است. دو طرف به اجرایی شدن بیانیه ژنو یک پایبند هستند.

 

 

به گزارش سرویس بین‌ الملل کمال مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه؛ اخضر ابراهیمی، فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه دقایقی پیش تاریخ دور بعدی مذاکرات ژنو۲ را اعلام کرد. 
 
ابراهیمی در کنفرانس خبری در ژنو تاکید کرد: دهم فوریه ( ۲۱ بهمن ماه ) تاریخ دور بعدی مذاکرات میان نمایندگان دولت سوریه با هیئت مخالفان خواهد بود. 
 
 فرستاده ویژه سازمان ملل متحد و اتحادیه عرب در امور سوریه همچنین گفت پیشرفت در مذاکرات بین دولت و مخالفان سوریه به منظور پایان دادن به درگیری ها در این کشور بسیار کند است اما دو طرف « به گونه ای قابل قبول » وارد مذاکرات شده اند.
 
هر یک از مسئولان دو طرف شرکت کننده در مذاکرات ژنو سخنان متفاوتی اعلام خواهند کرد زیرا هر دو طرف نگاه و دیدگاه خود را بیان می کنند. ما در این مذاکرات بر ضرورت اجرایی شدن بیانیه ژنو- یک تاکید کردیم.
 
در نشست مونترو کشورهای حاضر بر ضرورت پایان دردهای مردم سوریه و حل و فصل بحران تاکید کردند. پیشرفت در این مذاکرات بسیار کند است، اما مذاکرات ممکن است آغازی باشد که می توان برای آینده بر آن تاکید کرد.
 
درباره شهر حمص خواسته هایی مطرح شد اما پیشرفتی در این خصوص حاصل نشد. اخبار مربوط به وصول کمکهای انسانی به اردوگاه یرموک در سوریه خبرهای خوبی است.
 
انتهای پیام /

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=18830

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x