تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
2

شلوغی سرور دلیل اختلال در سامانه پیامکی سبد کالا/ظرفیت، پاسخگوی حجم تقاضا نیست

  • کد خبر : 19069
  • 12 بهمن 1392 - 14:16
شلوغی سرور دلیل اختلال در سامانه پیامکی سبد کالا/ظرفیت، پاسخگوی حجم تقاضا نیست

سبد کالا فردا توزیع می‌شود اما سامانه پیامکی ۵۰۰۰۴۹۹ برای اطلاع از نحوه دریافت کار نمی‌کند، اپراتور موبایل و اپراتور پیام‌کوتاه مربوطه می‌گویند: سرور سامانه در وزارت صنعت با ترافیک بالایی مواجه است و پاسخگویی به تمام درخواست‌ها ممکن نیست.

 
خبرگزاری فارس: شلوغی سرور دلیل اختلال در سامانه پیامکی سبد کالا/ظرفیت، پاسخگوی حجم تقاضا نیست

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات کمال مهر، روز گذشته وزارت صنعت، معدن و تجارت سامانه پیامکی ۵۰۰۰۴۹۹ را برای اطلاع مردم از نحوه دریافت یا عدم دریافت سبد کالایی اعلام کرد.

سبد کالا قرار است از صبح فردا بین افراد مشمول و از طریق فروشگاه‌های منتخب توزیع ‌شود. اما امروز سامانه پیامکی ۵۰۰۰۴۹۹ کار نمی‌کند. این در حالی است که روز گذشته و در ابتدای روز سامانه فعال بود و با نزدیک شدن به ساعات پایانی روز جمعه تاکنون این سامانه غیر فعال است.

به این ترتیب مردم با ارسال پیامک به این سامانه پاسخی دریافت نمی‌کنند.

یکی از اپراتورهای تلفن‌همراه که بستر سامانه ۵۰۰۰۴۹۹ را فراهم کرده در پیگیری علت این اختلال به فارس، گفت: مسیر ارتباطی بدون مشکل برقرار است؛ احتمالا سرور در نظر گرفته شده برای این سامانه در وزارت صنعت، پیش‌بینی این حجم تقاضا را ندارد و سرور با مشکل مواجه شده است.

پس از آن اپراتور پیام‌کوتاه مربوطه (CP) که خدمت پیامک انبوه با سرشماره ۵۰۰۰۴ را ارائه می‌‌کند، در پیگیری فارس درباره علت اختلال در سامانه ۵۰۰۰۴۹۹، گفت: مقصد این سامانه که از ما سرویس دریافت کرده، با ترافیک شبکه بالایی مواجه است و به دلیل ترافیک بالا پاسخ‌گویی به تمام درخواست‌ها ممکن نیست.

انتهای پیام/آ

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=19069

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x