تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

دولت را از میدان دادن به ساختارشکنان برحذر می‌داریم/ به شرط اعتدال از دولت حمایت می‌کنیم

  • کد خبر : 19075
  • 12 بهمن 1392 - 14:29
دولت را از میدان دادن به ساختارشکنان برحذر می‌داریم/ به شرط اعتدال از دولت حمایت می‌کنیم

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس خود را موظف می‌داند دولت را برای رسیدن به اهداف مشروط به رعایت اعتدال و شجاعت در تصمیم‌گیری‌ها حمایت کند؛ به شرط آنکه دولت نیز از میدان‌ دادن به ساختارشکنان بپرهیزد.

 

خبرگزاری فارس: دولت را از میدان دادن به ساختارشکنان برحذر می‌داریم/ به شرط اعتدال از دولت حمایت می‌کنیم

به گزارش خبرنگار پارلمانی کمال مهر، محمد رضا باهنر نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود در صحن علنی مجلس گفت: امروز جمهوری اسلامی در جبهه‌های مختلف درگیر یک جنگ تمام عیار دیپلماتیک سیاسی و اقتصادی است که رمز موفقیت خود را در اصلاح‌ ساختارهای تولید، الگوسازی اقتصاد مقاومتی و پافشاری بر ارزش‌های به جا مانده از امام راحل و شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی می‌داند.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی خود را موظف می‌داند که از دولت یازدهم در رسیدن به این اهداف متعالی به شرط اعتدال، خردگرایی، عمل فراجناحی، شجاعت در تصمیم و اقدام به موقع حمایت کند و دولت را از اقدامات شتابزده، گرایشات تند سیاسی و میدان دادن به رادیکال‌های ساختارشکن و کسانی که مجددا خواب‌های آشفته فتنه‌گری و هنجارشکنی را می‌بینند بر حذر دارد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت سالروز ورود امام به میهن اظهار داشت: پس از ۱۰‌ها سال که دنیا بین دو قدرت استکباری یعنی شرق مارکسیست و غرب لیبرالی دموکرات تقسیم شده بود و میلیون‌ها انسان بیگناه که فقط به خاطر آزادی‌خواهی و عدالت‌طلبی به خاک و خون کشیده شده بودند در کشوری که هزاران سال زیر یوغ ظالمانه شاهنشاهان دست و پا می‌زد به رهبری یکی از سلاله پاک حضرت زهرا (س) انقلابی رخ داد که به تعبیر تحلیل‌گران استکباری زلزله‌ای بود تا بسیاری از ساختارهای جهان سلطه را به هم ریزد و دگرگونی عظیمی در تاریخ معاصر به وجود آورد.

وی افزود: زلزله‌ای که پس از ۳۵ سال همچنان به پیش می‌رود و اسلام‌خواهی مردم کابوس وحشتناکی برای مستکبران به وجود آورده است.

نماینده مردم تهران خاطر نشان کرد: سرزمین کهن و بافرهنگ ایران در آستانه تحولی بزرگ قرار گرفت و در این چند دهه علیرغم تمامی هجمه‌های نظامی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و زورگویی‌های بی‌حد و حصر استکبار راه ترقی در سیاست، فرهنگ، اقتصاد و رفاه را در پیش گرفت و الهام‌بخش ملت‌های مستضعف جهان شد. قرن را به قرن پیروزی مستضعفین بر مستکبرین تبدیل کرد و به یکی از مقتدرترین ملت‌ها و نظام‌های دنیا تبدیل شد.

وی افزود: گوهر گرانبهای مردمسالاری دینی را به تاریخ معاصر و نسل‌های آینده عرضه کرد و به قله‌های رفیع علم و فناوری و اقتدار دست یافت و انشاء‌الله این مسیر تا ظهور حضرت بقیه‌الله الاعظم امام زمان ادامه خواهد یافت.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=19075

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x