تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

واکنش به تمجید سعید راد از بهروز وثوقی

  • کد خبر : 18953
  • 12 بهمن 1392 - 10:02
واکنش به تمجید سعید راد از بهروز وثوقی

حجت‌الله ایوبی شب گذشته جمعه یازدهم بهمن ماه با حضور در برنامه «هفت» گفت: اظهار نظر هنرمندان و حاضران در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر حتی اگر پشت تریبون این جشنواره باشد ارتباطی به موضع سازمان سینمایی و یا وزارت ارشاد ندارد.

کمال مهر: حجت‌الله ایوبی شب گذشته جمعه یازدهم بهمن ماه با حضور در برنامه «هفت» گفت: اظهار نظر هنرمندان و حاضران در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر حتی اگر پشت تریبون این جشنواره باشد ارتباطی به موضع سازمان سینمایی و یا وزارت ارشاد ندارد.

وی افزود: این اظهارنظرها به طور طبیعی موضع وزارت ارشاد و یا جشنواره فیلم فجر نیست. برخی هنرمندان نظر خود را عنوان می‌کنند و این یک موضع رسمی نیست.

ایوبی یادآور شد: ما به عنوان ملتی متمدن و با حوصله نظرات مختلف افراد را می‌شنویم و افراد هم آزادانه در جمهوری اسلامی ایران می‌توانند اظهار نظر کنند و ماهم گوش می‌کنیم، اما مشخص است که هر اظهار نظری از سوی افراد مربوط به خود آنها است و مواضع رسمی وزارت ارشاد و سازمان رسانه‌ای هم مشخص است.

این مدیر سینمایی همچنین تاکید کرد در این مدت همواره تلاش کرده‌اند سینما را از حاشیه دور نگه دارند.

سعید راد در بخش تقدیر از برگزیده‌های مواد تبلیغاتی فیلم در اظهاراتی که مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر را به حاشیه برد، با نام بردن از بهروز وثوقی از او تجلیل کرد.

بهروز وثوقی از جمله بازیگرانی بود که پس از انقلاب از ایران خارج شد و راه خود را از سینمای رسمی ایران جدا کرد.

خبرگزاری مهر
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=18953

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x