تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
1

بولتن‌نویس هاشمی رفسنجانی کیست/ ثبت‌نام فله‌ای “NGO”های اصلاح‌طلبان در وزارت کشور

  • کد خبر : 19168
  • 12 بهمن 1392 - 16:07
بولتن‌نویس هاشمی رفسنجانی کیست/ ثبت‌نام فله‌ای “NGO”های اصلاح‌طلبان در وزارت کشور

بولتن‌های هاشمی رفسنجانی را چه کسی تهیه می‌کند، ثبت‌نام فله‌ای “NGO”های اصلاح طلبان در وزارت کشور، اخراج همه کارمندان نهاد دوره احمدی‌نژاد و …

به گزارش گروه وبگردی بکمال مهر؛ در درگوشی‌های این هفته ندای انقلاب می‌خوانید:** با خبر شدیم مسعود باستانی از محکومین فتنه ۸۸ که در اقاریرش در همان ایام، از سند سازی و شب نامه نویسی علیه نظام اسلامی با محوریت مهدی هاشمی رفسنجانی در سایت جمهوریت متعلق به دانشگاه آزاد خبر داده بوده، این روزها در ایام مرخصی از زندان به محل کار سابق خود، روزنامه دانشگاه آزاد(فرهیختگان) بازگشته و مشغول به فعالیت است.
گفته می شود وی با دعوت احسان مازندرانی سرپرست روزنامه دانشگاه آزاد که او نیز سابقه دستگیری در فتنه ۸۸ را دارد به این روزنامه بازگشته و مشغول به تهیه بولتن های خبری – سیاسی برای رئیس هیات امنا و نیز ریاست این دانشگاه است.

** ثبت نام فله ای تشکل های مردم نهاد (NGO) اصلاح طلبان در وزرات کشور آغاز شده و بنا بر برخی شنیده ها در طی چند ماه گذشته از عمر دولت یازدهم، دهها NGO در این وزارت خانه به ثبت رسیده است.
در همین راستا از آخرین خروجی های جلسات “لویی جرگه” اصلاح طلبان به ریاست خاتمی خبررسیده که ثبت نام فله ای تشکل های “مردم نهاد” باید در اولویت برنامه های بلند مدت اصلاح طلبان قرار بگیرد.

** شنیدیم موج اختلافات برخی معاونان رئیس جمهور رو به فزونی گذاشته است. در همین راستا دو تن از معاونان رئیس جمهور به دلیل اثرگذاری بیشتر در برخی انتصابات دولتی در روزهای گذشته به شدت با یکدیگر دچار تنش شده و احتمال می رود به زودی یکی از این دو نفر از مقام خود استعفا دهند.

** برخی منابع خبری افزایش امضای قراردادها و طرح های مشترک معاونت علمی ریاست جمهوری با دانشگاه آزاد را با پیوند خویشاوندی در این دو نهاد علمی، بدون ارتباط نمی دانند.
گفته شده سورنا ستاری معاون علمی رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان داماد حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد است.

** از نهاد ریاست جمهوری خبر رسیده، به دستور یک مقام ارشد دولتی می بایست با کلیه کارمندان قراردادی این نهاد که از زمان ریاست جمهوری دکتر احمدی نژاد از سال ۸۴ به بعد در این مجموعه مشغول به کار شده اند تا پایان سال قطع همکاری صورت بگیرد. کارمندان پیمانی نیز می بایست در اختیار کارگزینی قرار گرفته و تکلیف آنان نیز مشخص شود.
در هفته های گذشته حدود ۴۰ تن از کارمندان مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری که در میان آنان تنها کارمند معلول نابینای دولت نیز حضور داشت به دستور اسماعیل سماوی رئیس جدید این مرکز و خواهرزاده رئیس جمهور، اخراج و پایان همکاری آنان به نهاد ریاست جمهوری اعلام شد.
انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=19168

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x