تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

قلعه‌نویی: عده‌ای دوست ندارند موفقیت استقلال را با من ببینند/ بوناچیچ: استقلال مقابل مس بازی دشواری خواهد داشت

  • کد خبر : 18669
  • 11 بهمن 1392 - 7:29
قلعه‌نویی: عده‌ای دوست ندارند موفقیت استقلال را با من ببینند/ بوناچیچ: استقلال مقابل مس بازی دشواری خواهد داشت

سرمربیان دو تیم فوتبال استقلال و مس کرمان در نشست خبری پیش از بازی دو تیم پیرامون شرایط خود در بازی روز جمعه و لیگ برتر گفتند.

به گزارش گروه ورزشی کمال مهر، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از بازی استقلال با مس کرمان با اشاره به اینکه دیدار روز جمعه شرایط متفاوتی برای هر دو تیم دارد اظهار داشت:  ما برای صدرنشینی تلاش می‌کنیم و مس هم برای ماندن می‌جنگد و این باعث سخت شدن این بازی برای هر دو تیم می‌شود. با این حال یک عده‌ دوست ندارند موفقیت استقلال را با قلعه‌نویی ببینند و برای استقلال مشکل درست می‌کنند و بازیکنان ما را اذیت می‌کنند.

قلعه‌نویی در خصوص ۱۸ تیمی شدن لیگ برتر در سال آینده گفت: از لحاظ کمی کشور بسیار پهناوری داریم که قابلیت ۱۸ تیمی شدن را دارد ولی از لحاظ کیفیتی باید زیرساخت‌های آن فراهم شود.

سرمربی استقلال درباره وضعیت قراردادهای بازیکنان این باشگاه گفت: استقلالی باشگاهی است که پول ندارد و با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کند و اینکه اول فصل توانست بازیکنان را دور هم جمع کند خودش هنر است.

وی با اشاره به دو موعد نقل و انتقالات (میلادی و شمسی) که باعث نابسامانی شده است گفت : در یک مقطع حساس چند بازیکن ما جدا شدند. باید قبول کنیم دچار مشکلات مالی زیادی هستیم. ۵۰ درصد هزینه‌های استقلال را باید دولت بپردازد که متأسفانه اینگونه نشده است .

سرمربی استقلال در خصوص محرومان و مصدومان بازی گفت: از استقلال خسرو حیدری، کبه، جمشیدیان، اولادی و آندو را نداریم اما بقیه بازیکنان مشکلی برای بازی  ندارند.

سرمربی استقلال در پایان در خصوص بازگشتش به کرمان گفت:‌ حیات مجدد مربیگری‌ام را مدیون مس هستم من بعد از جام ملت‌ها مشکلات زیادی پیدا کردم و فشار زیادی روی من بود، و در آن مقطع استخاره کردم که جواب استخاره مس خوب آمد و من به کرمان رفتم. خیلی خوشحالم که به این تیم رفتم چرا که آرامشی که در کرمان بود باعث شد از آن اتفاقات تلخ فاصله بگیریم.

بوناچیچ:بازی مقابل استقلال، بازی سرنوشت است

لوکا بوناچیچ در ادامه نشست خبری پیش از دیدار  روز جمعه اظهار داشت: می‌دانیم استقلال همیشه استقلال است و ما فریب آنها را نمی‌خوریم و مطمئن باشید استقلال جلوی مس بازی دشواری خواهد داشت. البته آنها همیشه حریفان خود را دشوار فرض می‌کنند چرا که همیشه برای بردن تلاش می‌کنند. ما از لحاظ فنی و روحی روی بازیکنان خیلی کار کرده‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال مس ادامه داد: می‌دانیم استقلال روی کناره‌ها برنامه دارد به همین دلیل با بازیکنان روی کناره‌ها خیلی کار کرده‌ایم تا به مهاجمان استقلال اجازه سرزنی ندهند. شناخت خوبی روی استقلال داریم.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=18669

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x