تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

خواننده سرود ایران در جام‌جهانی کیست؟

  • کد خبر : 18644
  • 11 بهمن 1392 - 7:00

خواننده موسیقی پاپ از دریافت پیشنهاد فدراسیون فوتبال برای خوانندگی سرود رسمی تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی خبر داد.

به گزارش کمال مهر، امیر تاجیک با اعلام این خبر افزود: پیشنهاد خوانندگی برای سرود رسمی تیم ملی فوتبال کشورمان در مسابقات جام جهانی مدتی است که از سوی فدراسیون فوتبال به من داده شده و تا آنجا که می دانم من به همراه تعدادی دیگر از دوستان به عنوان گزینه های اصلی انتخاب شده‌ایم. وی ادامه داد: فعلا غیر از ارائه پیشنهاد به ما برای سفارش و ساخت قطعه مورد نظر جزئیاتی بیشتری مورد مذاکره قرار نگرفته است اما حتم دارم به دلیل حساسیت ها و تجربه ای که یک خواننده در خوانش چنین آثاری دارد دوستان حساسیت های زیادی برای انتخاب خواننده مورد نظرشان خواهند داشت.

این خواننده موسیقی پاپ کشورمان گفت: من تا به حال چندین اثر در این زمینه تهیه و تولید کرده ام که از آن جمله می توانم به ساخت موسیقی بازی های ایران آلمان، ایران و بحرین، پرسپولیس و بایرن مونیخ، ایران و ژاپن و تیم کشتی بزرگسالان کشورمان در سال ۲۰۰۲ اشاره کنم. تاجیک داشتن روحیه متناسب با این گونه آهنگ‌ها و همچنین دارا بودن تجربه کاری را از مهم ترین اصول ساخت آثار موسیقایی با مضامین ملی قلمداد کرد و افزود: چنین آثاری باید دارای مولفه های ماندگار و خاطره انگیزی باشند که بتوانند علاوه بر رعایت فنون مربوط به موسیقی تا سال‌های زیادی در ذهن مردم باقی بمانند. به هر ترتیب امیدوارم این افتخار نصیبم شود تا بتوام به سهم خود در حضور باشکوه تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی نقشی داشته باشم.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=18644

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x